میزان ابتلای معتادان به کرونا

به گزارش لوکو، تهران (پانا) - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: در حال حاضر 14 هزار بیمار در مراکز ماده 16 استان تهران بستری هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 27 درصدی همراه بوده است.

میزان ابتلای معتادان به کرونا

به گزارش ایسنا، مصطفی هادیزاده درباره آخرین شرایط طرح جمع آوری معتادان متجاهر اعلام کرد: در حال حاضر 14 هزار بیمار در مراکز ماده 16 استان تهران بستری هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 27 درصدی همراه بوده است. همچنین 6000 نفر نیز به صورت داوطلبانه در مراکز ماده 15 تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر ادامه دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه تست PCR نیز همچنان از معتادان گرفته می گردد و در زمینه کرونا نیز شرایط عادی است، گفت: میزان ابتلا به کرونا در معتادان، 3 تا 6 درصد بوده است. در آبان ماه میزان ابتلا افزایش پیدا کرد و در این راستا برای برگشتن به شرایط عادی، طرح به مدت یک ماه متوقف شد و اکنون نیز در شرایط عادی هستیم.

هادیزاده در ادامه از راه اندازی مرکز نگهداری ویژه زنان اطلاع داد و گفت: فضای این مرکز توسط شهرداری تامین شده است و سپاه برای فعالیت از بهزیستی مجوز گرفته است؛ این مرکز با مدیریت سپاه تهران عظیم مرکزی در تهران به زودی راه اندازی و پذیرش می گردد.

به گفته وی، این مرکز نگهداری ویژه زنان برای پذیرش 200 نفر ظرفیت دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1469

به "میزان ابتلای معتادان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان ابتلای معتادان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید