دانشجویان علوم پزشکی شاهرود در المپیاد علمی پیروز به کسب نشان نقره و دیپلم افتخار شدند

به گزارش لوکو، دو دانشجویی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سیزدهمین المپیاد علمی پیروز به دریافت نشان نقره و دیپلم افتخاری شدند.

دانشجویان علوم پزشکی شاهرود در المپیاد علمی پیروز به کسب نشان نقره و دیپلم افتخار شدند

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، مریم سلامت منش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نشان نقره سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور را در حیطه آموزش پزشکی از آن خود کرد. محمد مختاری دیگر دانشجوی رشته پرستاری این دانشگاه نیز پیروز به دریافت دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی در علوم پایه شد.

ربابه زروج حسینی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه شاهرود با اشاره به برگزاری سیزدهمین المپیاد علمی در 6 حیطه مدیریت نظام سلامت، حیطه آموزش پزشکی، حیطه مطالعات میان رشته ای، حیطه تفکر علمی در علوم پایه، حیطه استدلال بالینی و حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، افزود: در این رقابت که دارای 2 مرحله انفرادی و گروهی بود، 6 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بین دانشجویان کلان منطقه یک پیروز به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

ربابه زروج حسینی افزود: در مرحله کشوری محمد علی کراچیان در حیطه استدلال بالینی، مریم سلامت منش و کیمیا رشیدان در حیطه آموزش پزشکی، محمد محسن خدابنده در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، محمد مختاری در حیطه تفکر علمی در علوم پایه و سید مصطفی علوی در حیطه مطالعات میان رشته ای و علوم انسانی حضور داشتند.

وی یادآور شد: در ادامه رقابت بین منتخبان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مریم سلامت منش پیروز به کسب مدال نقره در حیطه آموزش پزشکی و محمد مختاری در حیطه تفکر علمی در علوم پایه دیپلم افتخار را به ارمغان آوردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1854

به "دانشجویان علوم پزشکی شاهرود در المپیاد علمی پیروز به کسب نشان نقره و دیپلم افتخار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان علوم پزشکی شاهرود در المپیاد علمی پیروز به کسب نشان نقره و دیپلم افتخار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید