خلیل زاده: اولتیماتوم به مجیدی؟ نه چیزی دیده ام و نه شنیده ام، در مورد بازی، فدراسیون تصمیم می گیرد، نه پارس جنوبی

به گزارش لوکو، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در انتها جلسه این هیئت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خلیل زاده: اولتیماتوم به مجیدی؟ نه چیزی دیده ام و نه شنیده ام، در مورد بازی، فدراسیون تصمیم می گیرد، نه پارس جنوبی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده در حاشیه نشست عصر امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا راستی آزمایی تست کرونا از بازیکنان استقلال، زیر سوال بردن این باشگاه نیست؟ گفت: وقتی که کسی مبتلا به کرونا می گردد، مگر چند روز در بدن می ماند؟ زمانی که تست کرونا می گیرند و مثبت می گردد، یعنی فرد مبتلا است. ما نمی دانیم سیاست فدراسیون فوتبال در قبال اتفاقات اخیر چیست.

وی درباره جلسه امروز گفت: جلسه امروز جلسه ای برای حل مسائل باشگاه و گفت وگو درخصوص اتفاقات اخیر درباره بیماری اعضای تیم بود. همه می دانند که اعضای تیم کرونا گرفته اند. من مقابل درِ باشگاه نیز در مصاحبه ای گفتم که خودم بیماری را گرفته بودم. این بیماری شوخی بردار نیست و کسی به حرف هایم توجهی نکرد. همانجا گفتم که مخالف برگزاری رقابت های فوتبال در این زمان هستم اما از تصمیم فدراسیون اطاعت می کنیم. حالا هم چند بازیکن کرونا گرفته اند و از 25 درصد هم بیشتر است. امروز هم می بینید که تیم های دیگر نیز دچار مشکل شده اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره دو سرمربی سابق استقلال نیز صحبتی صورت گرفت یا خیر؟ بیان نمود: امروز هیچ صحبتی درباره پرونده استراماچونی و شفر نشد.

خلیل زاده در واکنش به حضور اعضای تیم پارس جنوبی در زمین و اینکه ادعای نتیجه 3 بر صفر دارند، گفت: من نمی دانم این چه ادعایی است. مگر می گردد یک نفر کرونا نداشته باشد و بگوید که دارد. در خصوص بازی بعد و نتیجه نیز این سیاستی است که فدراسیون باید در نظر بگیرد.

وی درباره همکاری با کارگزار جدید خاطرنشان کرد: مشکل کارگزار قبلی حل شده و کارگزار جدید نیز کارش را ادامه می دهد و با قدرت نیز انجام می دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان باشگاه درخصوص شرایط به وجود آمده جلسه ای با سازمان لیگ خواهند داشت یا خیر؟ گفت: بالطبع مدیرعامل تیم جلسه ای در این باره خواهد داشت.

خلیل زاده درباره اظهارات نظری، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برای پرسپولیس جام از منیریه می خرند و با اسنپ می فرستند و حاشیه های این صحبت گفت: این سوال را از خودِ آقای نظری بپرسید. او امروز هم با مدیرعامل هماهنگ نموده بود که در جلسه هیئت مدیره شرکت نمی کند.

وی درباره احتمال کنار گذاشته شدن استقلال از جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم آغاز تمریناتش گفت: بازیکنان ما کرونا گرفته اند و اگر مبتلا نمی شدند، بازی می کردند. تیم ما دچار بحران و گرفتاری شده است. حتی من و فتح الله زاده و بعضی از بازیکنان اعضای تیم نیز مبتلا شده ایم.

رئیس هیئت مدیره استقلال درباره شرایط این بیماری در بین بازیکنان استقلال بیان نمود: من چیزی درباره بستری شدن بازیکنان نمی دانم اما می دانم که در قرنطینه خانگی هستند و بر همین اساس باید دستورات پزشکی را نیز رعایت نمایند.

خلیل زاده درباره عدم نتیجه گیری استقلال در دو بازی اخیر گفت: به نظر شما آیا در اهواز و مقابل فولاد نمی توانستیم نتیجه بگیریم؟ یک بار آن بازی را ببینید که واقعا چه اتفاقی در آنجا رخ داد. در اهواز عدالت رعایت نشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برگزاری یک میهمانی در خانه مهدی قائدی گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز درخصوص فصل آینده نیز حرفی مطرح شد یا خیر؟ توضیح داد: امروز حرفی درباره فصل بعد نشد. در این باره نیز سوالات خود را از مدیرعامل تیم بپرسید و می تواند به همه سوالات جواب بدهد.

وی در انتها درباره موضع باشگاه استقلال درباره مسائل فنی و بحث اولتیماتوم به فرهاد مجیدی گفت: مجیدی سرمربی تیم است و از او حمایت می کنیم. در خصوص اولتیماتوم به ایشان، من چیزی نه دیده ام و نه شنیده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1057

به "خلیل زاده: اولتیماتوم به مجیدی؟ نه چیزی دیده ام و نه شنیده ام، در مورد بازی، فدراسیون تصمیم می گیرد، نه پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: اولتیماتوم به مجیدی؟ نه چیزی دیده ام و نه شنیده ام، در مورد بازی، فدراسیون تصمیم می گیرد، نه پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید