سجادی: پیگیر مسائل اقتصادی فدراسیون ها هستیم، کوشش زیادی برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی انجام گرفت

به گزارش لوکو، وزیر ورزش و جوانان گفت: پیگیر مسائل اقتصادی فدراسیون ها هستیم و سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم، بودجه در اختیار آنها قرار بگیرد.

سجادی: پیگیر مسائل اقتصادی فدراسیون ها هستیم، کوشش زیادی برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی انجام گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی که امروز در محل آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید، گفت: اعیاد فرخنده شعبانیه و فرارسیدن بهار طبیعت را تبریک عرض می کنم و امیدوارم که سالی عاری از هرگونه بیماری به خصوص ویروس کووید 19 باشد و اتفاق تلخی در سال تازه برای مردم کشور رخ ندهد.

وی اضافه کرد: بعضی از اعضای جامعه ورزش را نیز در این مدت به علت شیوع ویروس کرونا از دست دادیم و امیدوارم که در سال تازه جامعه ورزش بانشاط تر از همواره در میادین بین المللی حضور داشته باشد. هدف ما از جلسه آخر سال این بود که از همدیگر انرژی بگیریم و با روحیه خوب به استقبال سال تازه برویم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به همه دست اندرکاران ورزش کشور از جمله کمیته المپیک، کمیته پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی، ادارات کل، هیئت های استانی و به ویژه انجمن های ورزشی خسته نباشید می گویم که تعداد آنها از فدراسیون ها نیز بیشتر است و شاید آنطور که باید زحمات آنها دیده نشده است. قطعاً هر کسی که برای ورزش کشور زحمت کشیده و قدمی برداشته، باید قدردان کوشش ها و زحمات آنها باشیم.

سجادی گفت: برنامه ریزی ما برای جلسات سال تازه این است که از روسای انجمن ها نیز دعوت کنیم و انجمن هایی که این قابلیت را داشته باشند که به فدراسیون تغییر نمایند، در سال آینده این کار را انجام خواهیم داد.

وی گفت: نکات و مسائلی که مدنظر روسای فدراسیون ها است، در جلسه شورای معاونین درخصوص آن صحبت می گردد و مصوب می کنیم که این مسائل رفع گردد. پیگیر مسائل مالی فدراسیون ها هستیم و سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم بودجه در اختیار فدراسیون ها قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: زحمات زیادی برای اساسنامه و آیین نامه کشیده شده است، هرچند که مسائلی نیز در تصویب این اساسنامه و آیین نامه وجود دارد، ولی سعی خواهیم کرد که به مرور این نکات را حل کنیم.

وی بعلاوه درخصوص واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: در این مدت که درگیر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بودیم زحمات زیادی کشیده شد و همکاران ما کوشش شبانه روزی انجام دادند که این اتفاق عملی گردد. هرچند که نباید از زحمات و کوشش های مدیران گذشته نیز به راحتی بگذریم و از همه کسانی که در این راستا کوشش کردند، قدردانی می کنیم.

سجادی اعلام نمود: شورای مالی تشکیل دادیم که به زودی شروع به کار خواهد نمود. هدف ما این است که با استفاده از ایده ها و نظرات مالی همه دوستان برای ورزش کشور درآمدزایی کنیم.

سجادی اضافه کرد: واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی، صعود به جام جهانی فوتبال و تصویب آیین نامه و اساسنامه فدراسیون های ورزشی جزو اقدامات مهمی بود که در این مدت انجام شد و ثمرات خوبی برای ورزش کشور درپی خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: این ظرفیت و توانایی در ورزش ایران وجود دارد که بدون استفاده از بودجه دولتی بتوانیم همانند کشورهای پیشرفته در المپیک و میادین بزرگ افتخارآفرینی کنیم و به افتخارات بزرگ دست پیدا کنیم. باید با عملکرد خودمان نشان دهیم که هر گامی که در ورزش برمی داریم، برای جوانان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2005

به "سجادی: پیگیر مسائل اقتصادی فدراسیون ها هستیم، کوشش زیادی برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی انجام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: پیگیر مسائل اقتصادی فدراسیون ها هستیم، کوشش زیادی برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی انجام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید