ارائه خدمات ویژه به بی خانمان ها و کارتن خواب ها در تابستان گرم تهران

به گزارش لوکو، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: به افراد بی خانمان و کارتن خواب در این روزهای گرم تابستان در 20 مددسرای شهر تهران خدمات ارائه می شود.

ارائه خدمات ویژه به بی خانمان ها و کارتن خواب ها در تابستان گرم تهران

به گزارش خبرنگاران، احمد احمدی صدر با بیان اینکه 20 مددسرای شهر تهران با ظرفیت 2هزار نفر به شکل 24 ساعته پذیرای تمامی آسیب دیدگان اجتماعی مرکز هستند، گفت: با افزایش شدید دمای هوا، کارکنان مددسراهای مرکز ارائه خدمات به شکل ویژه را در دستور کار قرار داده اند و سیستم های سرمایشی و خنک کننده و همچنین سه وعده غذا در تمامی مددسراها برای مددجویان مهیا است.

احمدی صدر ادامه داد: همچنین تأمین آب برای استحمام در این مراکز فراهم شده تا در روزهای گرم تابستان، آسیب دیدگان اجتماعی بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

او با این توضیح که شهروندان تهرانی می توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب در سطح شهر، برای حفظ سلامتی آنها در روزهای گرم آینده با سامانه 137 تماس بگیرند، گفت: همکاران ما در گشت های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر در کوتاه ترین زمان ممکن این افراد را به مددسراها انتقال دهند.

احمدی صدر در انتها عنوان کرد: گشت های ویژه حامی شهر برای شناسایی و هدایت افراد بی خانمان به مددسراها در حال رصد لحظه ای معابر مرکز هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2233

به "ارائه خدمات ویژه به بی خانمان ها و کارتن خواب ها در تابستان گرم تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات ویژه به بی خانمان ها و کارتن خواب ها در تابستان گرم تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید