تور ارزان برزیل: برترین فصل سفر به برزیل

به گزارش لوکو، برزیل به قدری زیباست که گویی مادر طبیعت سخاوتمندانه هر آنچه که داشته در دل این سرزمین به نمایش گذاشته است. حتی فصل های برزیل نیز با طبیعت این کشور همگام شده و هر یک با ویژگی های خاص خود گوشه ای از طبیعت زیبای برزیل را به نمایش می گذارند. برای آشنایی با برترین فصل سفر به برزیل و آب و هوای این کشور مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

تور ارزان برزیل: برترین فصل سفر به برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

سفر به برزیل برای دوستداران ماجراجویی سفری پرخاطره خواهد بود. چرا که این کشور از سافاری های مجذوب کننده تا لذت قایق سواری در میان جنگل های آمازون را به میهمانان خود هدیه می دهد؛ اما پیش از هر چیز ضروری است بدانیم که برای لذت بردن از لحظه به لحظه در تور برزیل کدام فصل را برای سفر به این کشور انتخاب کنیم؟ در ادامه مطلب برترین فصل سفر به برزیل به این سؤال پاسخ می دهیم.

سفر به برزیل در فصل بهار

بهارهای برزیل از ماه سپتامبر آغاز شده و تا نوامبر ادامه دارد. این فصل برترین زمان برای پیاده روی در جنگل های آمازون و طبیعت سحرانگیز برزیل است. پس می توانید علاوه بر بازدید از شهرهای ریودوژانیرو و سائوپائولو، اقامت در ایگواسو را نیز به برنامه سفر خود اضافه نموده و حسابی خوش بگذرانید. با سفر به برزیل در این فصل می توانید بدون دغدغه بارش باران و در برترین شرایط آب و هوایی از سافاری جنگل و تماشا نادرترین حیوانات جهان لذت ببرید. اگر هم شانس با شما یار باشد امکان این را دارید که در یکی از فستیوال های مهیج ارکیده ها در بهار (سپتامبر)، روز استقلال (7 سپتامبر)، جشنواره فیلم ریو (نوامبر)، فرمول 1 جایزه بزرگ برزیل (نوامبر) حضور پیدا کنید.

سفر به برزیل در فصل تابستان

هوای 30 درجه سانتی گراد همه چیز را برای لذت بردن از تفریحات آبی در فصل تابستان محیا می نماید. از این رو بسیاری تابستان را برترین فصل سفر به برزیل می دانند. نکته جالب اینکه این کشور هر ساله با ورود به ماه دسامبر میزبان بیش از 2 میلیون توریست از نقاط مختلف جهان می باشد. تابستان های برزیل تا ماه فوریه ادامه داشته و شگفت انگیزترین رویدادها را شامل می گردد. اگر این فصل را برای سفر انتخاب نموده اید به علت مرطوب بودن هوا و تابش آفتاب همراه داشتن چتر آفتابی را نباید فراموش کنید. فستیوال رتیلون در 31 دسامبر و کارناوال ریو در فوریه از معروف ترین فستیوال های تابستان های ریو هستند.

سفر به برزیل در فصل پاییز

روزهای گرم و شب های کمی مرطوب ویژگی اصلی پاییزهای برزیل هستند. جالب است بدانید که پاییز فصل برداشت قهوه و کاکائو در برزیل است بنابراین می توانید در کنار لذت بردن از طبیعت زیبای برزیل قهوه تازه خوش عطر برزیلی را نیز به عنوان سوغات بخرید. پاییز برزیل ماه های مارچ تا می را شامل شده و دمای این فصل حدود 26 درجه سانتی گراد می باشد. آب و هوای عالی و برگزاری فستیوال های معروف از جمله نمایش قایق ریو و آدینه خوب در ماه آپریل باعث شده تا بسیاری پاییز را برترین فصل سفر به برزیل بدانند. قیمت تورهای برزیل در این فصل کمی مقرون به صرفه تر از فصل بهار و تابستان است.

سفر به برزیل در فصل زمستان

برزیل با زمستان های کاملاً متفاوت به استقبال توریستان می رود. در این فصل نه تنها هوا اصلاً رد نیست بلکه با 24 درجه سانتی گراد در معتدل ترین حالت خود واقع شده است. وزش باده نیز دریا را مواج تر نموده و هواداران موج سواری را نیز به سواحل برزیل می کشاند. بعلاوه در این فصل از رطوبت هوا کاسته شده و شما می توانید در صحنه ای کاملاً استثنایی مجسمه بزرگ الجثه مسیح مقدس را شفاف و بدون مه ببینید. جشن های جشنواره بن فایر در ماه ژوئن و آرت دپورتاس آبرتاس در ماه جولای از معروف ترین فستیوال های برزیل در پاییز هستند که توریستان نیز اجازه حضور در آن ها را دارند.

آب و هوای برزیل

برزیل به علت موقعیت مکانی عالی که دارد دارای آب و هوایی عالی در چهار فصل سال می باشد. نکته جالب اینکه این کشور در نیمکره جنوبی قرار گرفته گردش فصل های آن دقیقاً برعکس کشورهایی ست که در نیمکره شمالی قرار گرفته اند به این صورت که از سپتامبر تا نوامبر بهار، از دسامبر تا فوریه تابستان، از مارچ تا می پاییز و از جون تا آگست زمستان را شامل می گردد. در مجموع هر یک از فصول را که برای سفر انتخاب کنید می توانید، از گردش در طبیعت، قایق سواری، بازدید از جاذبه های توریستی و بعلاوه تفریحات ساحلی لذت ببرید؛ بنابراین تمامی فصل های سال را می توان برترین فصل سفر به برزیل دانست.

برترین فصل سفر به برزیل؛ لذت بردن از تفریحات ساحلی

چه عاشق طبیعت باشید، چه بناهای تاریخی و چه هوادار تفریحات ساحلی کشور سفر به برزیل برایتان هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود چرا که این کشور مجموعه ای ناب ترین تفریحات را در دل خود دارد. بی علت نیست که تور برزیل عنوان یکی از لوکس ترین تورهای توریستی خبرنگاران را به خود اختصاص داده است. تورهای برزیل ما بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری را شامل می گردد. شما می توانید برای رزرو تور برزیل با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

جاهای تماشای برزیل | سفری شگفت انگیز به آمریکای جنوبی

جاهای تماشای برزیل | سفری شگفت انگیز به آمریکای جنوبی

معرفی جاذبه های توریستی ایگواسو - برزیل

معرفی جاذبه های توریستی سائوپائولو - برزیل

معرفی جاذبه های توریستی ریودوژانیرو - برزیل

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1902

به "تور ارزان برزیل: برترین فصل سفر به برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: برترین فصل سفر به برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید