1 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام اختصاص می یابد

به گزارش لوکو، خبرنگاران: رئیس سازمان بهزیستی کشور در ایلام با بیان اینکه 1000 واحد مسکونی به مددجویان ایلامی اختصاص می یابد گفت: 12 درصد از مردم استان ایلام تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که این موضوعی نگران کننده است.

1 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام اختصاص می یابد

جهت دریافت خدمات الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از ایلام، همایون هاشمی عصر امروز در ملاقات با کارکنان و بعضی از مددجویان بهزیستی استان ایلام، اظهار کرد: خدمت به مددجویان سبب افتخار سازمان بهزیستی است.

وی اضافه کرد: باید با اجرای طرح های مناسب زمینه توانمندسازی این افراد فراهم گردد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در استان ایلام توضیح داد: ایجاد فرصت های شغلی از دیگر برنامه ها و اولویت های این سازمان در ارایه خدمات به مددجویان است.

وی با تقدیر از خدمات مددکاران بهزیستی گفت: باید با ارایه خدمات مددکاری به مددجویان این قشر به زندگی ایده آل دست یابند.

هاشمی بیان کرد: 12 درصد از مردم استان ایلام تحت پوشش سازمان بهزیستی و 15 درصد نیز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این موضوعی نگران نماینده است.

وی اضافه کرد: همه ما در حال ارائه خدمات اجتماعی به مردم هستیم و با روح و روان مردم در ارتباط هستیم، ما ارائه خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور توضیح داد: مسائل کارکنان بهزیستی سبب کم انگیزگی آنها نسبت به خدمات دهی می گردد که به شدت در حال پیگیری افزایش حقوق پرسنل بهزیستی هستیم.

وی گفت: در این راستا قدم هایی را برداشته و کارهایی را انجام داده ایم و هر ماه از ستاد مبلغی را به حقوق و مزایا اضافه می کنیم.

هاشمی بیان کرد: شأن سازمان بهزیستی یک شأن فرا کارمندی است، اگر امروز کارمندی وجود دارد وظیفه اصلی آن خدمت رسانی به مددجویان است.

وی اضافه کرد: ما تمام کوشش خود را به کار می بریم که ظرفیت های خوبی را برای پرسنل بهزیستی ایجاد کنیم و در مقابل نیز کارکنان نیز باید تمام کوشش خود را در ارائه خدمت به کار گیرند.

معاون وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی توضیح داد: استان ایلام از نظر آمار مستمری بگیران در صندلی 22 واقع شده است.

وی گفت: باید مددکاران را تقویت کرد، تا یک فرایند توانمندسازی برای مددکاران داشته باشیم و در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و اقتصادی کوشش کنیم تا برای آیندگان نیز مثبت واقع گردد.

هاشمی بیان کرد: ایلام جزو استان های پر ایاب و ذهاب است که مددجویان خود به مرکز در تهران مراجعه می نمایند، ما به آنها خدمت می کنیم اما باید به روشی آنها را توانمند کرد که کمتر مراجعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مددجویان باید در یک چرخه سالم توانمند شوند و ما پکیج مسکن و اشتغال را جزو اولویت ها قرار داده ایم.

معاون وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی توضیح داد: امروز به تمامی پرسنل بهزیستی استان ایلام 400 هزار تومان پاداش می دهیم.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 896

به "1 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید