کار باشگاه ماشین سازی تخلف است، ارجاع پرونده به ارکان قضایی

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ماشین سازی امروز آدینه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در خانه خود در تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود. این مسابقه به دلیل ممانعت باشگاه ماشین سازی و راه ندادن دوربین های تلویزیون، به صورت زنده پخش نشد.

کار باشگاه ماشین سازی تخلف است، ارجاع پرونده به ارکان قضایی

در این ارتباط سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از باشگاه ماشین سازی، گفت: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی دیروز شفاهی به ما اظهار داشت بنیان دیزل ورزشگاه خانگی ما است و تشخیص می دهیم دوربین های صداوسیما به ورزشگاه نیایند. این در حالی است که طبق قوانین بین المللی 24 ساعت قبل از بازی ورزشگاه دست سازمان برگزار نماینده است. هشدار دادیم که این کارشان تخلف است و به ارکان قضایی ارجاع داده می گردد.

وی اضافه نمود: طرفداران که نمی توانند به ورزشگاه بروند و با این کار نمی توانند بازی را از خانه هم تماشا نمایند. این یک بحث اجتماعی است. هیچ مقامی اجازه دخل و تصرف در بازی را به جز سازمان لیگ ندارد. ما تذکر دادیم. به ما نامه زدند و قول همکاری دادند ولی به یکباره نیم ساعت قبل بازی اظهار داشتند مالک مجموعه بنیان دیزل اجازه دوربین ها را نداده است و دوربین ها هم به خانه برگشته اند. گزارش ناظر بازی به ارکان قضایی ارجاع داده می گردد. این دخل و تصرف در برگزاری بازی است و نمی گردد از آن چشم پوشی کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: مسئولان ماشین سازی به ما تضمین دادند و گفتند بازی حتی ممکن است به ورزشگاه یادگار امام منتقل گردد اما با تضمینی که دادند دوباره بازی به بنیان دیزل رفت. همانطور که گفتم در این خصوص ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می نمایند.

مهدی در پاسخ به این سئوال که جریمه باشگاه ماشین سازی چه خواهد بود؟ گفت: وقتی ورزشگاه در اختیار برگزار نماینده نباشد این می رود به سمت سلب میزبانی باشگاه. یک روز بحث بر سر دوربین است. ممکن است یک روز دیگر بگویند دلمان نمی خواهیم نورافکن ورزشگاه را روشن کنیم! صد درصد تصمیم مقتضی را کمیته انضباطی می گیرد. مطمئن باشید به این راحتی نباید از این مسئله گذشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1364

به "کار باشگاه ماشین سازی تخلف است، ارجاع پرونده به ارکان قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار باشگاه ماشین سازی تخلف است، ارجاع پرونده به ارکان قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید