پوشش واکسیناسیون در قصرشیرین 95.4 درصد است

به گزارش لوکو، رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: این شهرستان در زمینه تزریق واکسن کووید 19 در استان کرمانشاه پیشرو و در جایگاه نخست واقع شده است.

پوشش واکسیناسیون در قصرشیرین 95.4 درصد است

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، رضا منصوری رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در این شهرستان 95.4 درصد است گفت: هم اکنون 31 هزار و 700 دُز واکسن کرونا در نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق شده است.

او گفت: با کوشش های مجموعه شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت شهرستان قصرشیرین، این شهرستان از نظر واکسیناسیون در شرایط مطلوبی واقع شده است و این در حالی است که این شهرستان مرزی با وجود داشتن شرایط خاص و وجود نیرو های نظامی و انتظامی و پرسنل سازمان هایی مثل شرکت نفت این مهم را انجام داده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین بیان داشت: با توجه به محرومیت ها و کمبود امکانات شهرستان این کار بسیار خوب و مهمی در رابطه با واکسیناسیون محقق شده است.

منصوری گفت: پایگاه ها و مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان کار تزریق روزانه واکسن را انجام می دهد و بعلاوه تیم های سیار در روستاها، مراکز نظامی و بخش مرزی سومار فعال هستند.

او اضافه نمود: قصرشیرین جزو اولین شهرستان های کشور است که رنگ آن از نظر ابتلا به کرونا آبی شده است.

منصوری ادامه داد: مجموعه این اقدامات نتیجه کوشش های مجموعه شبکه بهداشت و همکاری ادارات و مسوولان شهرستان است.

به گفته منصوری هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن در شهرستان قصرشیرین وجود ندارد و هیچ گونه کمبودی نیز از نظر وجود واکسن نداریم.

او بیان داشت: با توجه به سویه تازه کرونای اومیکرون که قدرت سرایت آن بیشتر از سویه های قبلی کرونا است از همه افراد چه کسانی که واکسینه شده اند و چه افرادی که هنوز واکسن نزده اند می خواهیم رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

سرانجام پیغام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1928

به "پوشش واکسیناسیون در قصرشیرین 95.4 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش واکسیناسیون در قصرشیرین 95.4 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید