پرواز فولاد ناگهانی نبود

به گزارش لوکو، خبرنگاران/خوزستان کسی که به قله ای رسیده، ناگهان به قله پرواز ننموده و با کوشش که لازمه رسیدن به موفقیت و فتح قله است، به این مهم دست پیدا نموده است؛ نمونه شاخص این جمله نیز فولادی است که در لیگ نوزدهم پس از شش سال، یک رویا را برای خود به واقعیت تبدیل کرد.

پرواز فولاد ناگهانی نبود

صحبت های جواد نکونام در اولین نشست خبری اش در مردادماه سال 98 نشان می داد که فولاد نه برای قهرمانی بسته شده و نه کسب سهمیه آسیایی. البته سرمربی جوان فولادی ها تنها یک قول داد و آن این بود که هیچ تیمی نه تنها در اهواز، بلکه در هیچ شهری نتواند به راحتی فولاد را اذیت کند و شکست دهد. قولی که نکونام تا آخرین لحظه بازی در لیگ برتر، بر آن پای بند بود.

به گزارش خبرنگاران، فولاد جدال نابرابری با تیم های بالای جدولی برای رسیدن به کسب سهمیه آسیایی داشت زیرا فولادی ها سال جاری با کاهش بودجه روبرو شدند ولی بیشتر رقبای آن ها، متمول و بازیکنان کهکشانی به خدمت گرفته بودند تا هر طور که شده به سهمیه و مقام قهرمانی برسند.

شاگردان نکونام لیگ نوزدهم را با نوسان و فراز و نشیب اما از همان ابتدا با امید شروع کردند و اگرچه فولاد بازیکن میلیاردی نداشت اما بازیکنانی داشت که تا پای جان برای این تیم فداکاری کردند و در شرایطی که با مصدومیت نیز روبرو بودند، برای این که فولاد سال جاری به قله هدف خود دست پیدا کند، با قلب شان بازی کردند.

تقریبا از نیم فصل دوم نیز کسب سهمیه آسیایی برای فولادی ها به یک هدف جدی تر تبدیل شد و نکونام و شاگردانش چندین برابر توان خود را گذاشتند تا بتوانند همان رقبای متمول خود را پشت سر بگذارند؛ رقبایی که در هفته های پایانی لیگ بر خلاف فولاد که هر روز منسجم تر می شد و سنگ های جهت را یکی پس از دیگری کنار می زد، تقریبا به بن بست خوردند تا جهت برای فولادِ با انگیزه لیگ نوزدهم، هموارتر گردد.

در نهایت نیز این فولاد بود که با برنامه ریزی خوب و کار و کوشش شبانه روزی و با مدیریت مثال زدنی سعید آذری که رهبر خوب و توانمندی برای این باشگاه است، توانست پس از شش سال به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برسد و رویای حضور در آسیا برای طرفداران این تیم به واقعیت تبدیل گردد.

در راس پیروزیت فولاد، رهبر جوانی به نام جواد نکونام قرار گرفته است که برای رساندن فولاد به آسیا خواب از چشمانش گرفته شد اما هر روز هدفش عظیم و عظیم تر شد. حالا می توان نکونام را یک مربی پیروز نامید، چرا که دو فصل قبل به همراه نساجی به لیگ برتر صعود کرد و سال جاری نیز فولاد را به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رساند.

حالا این فولاد احتیاج به مراقبت بیشتری از سوی مسئولان باشگاه و شرکت فولاد خوزستان دارد تا بازهم مثل لیگ نوزدهم بتواند در یک جهت پیروز، در فصل آینده لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا، آن چه را برای خود به عنوان هدف ترسیم نموده است، به درستی به سرمنزل مقصود برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1132

به "پرواز فولاد ناگهانی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز فولاد ناگهانی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید