هر کیسه کود اوره همچنان 54 هزارتومان

به گزارش لوکو، تهران (پانا) - براساس بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور قرار بود از سوم آبان ماه جاری نرخ هر کیسه کود اوره افزایش پیدا کند که این موضوع با دستور وزیر جهاد کشاورزی متوقف شد.

هر کیسه کود اوره همچنان 54 هزارتومان

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه 30 مهرماه 99 از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور بخشنامه ای مبنی بر افزایش قیمت هر کیسه کود اوره 50 کیلوگرمی 65 هزارتومان مشخص شد و مقرر شد از امروز (شنبه) در سراسر کشور اجرایی گردد.

براساس این بخشنامه قیمت هر کیسه کود اوره نسبت به سال گذشته بیش از 10 هزارتومان افزایش را نشان می داد.

حسین زمانی مدیر روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار مالی ایرنا گفت: بخشنامه سازمان برنامه و بودجه به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است و برای اجرا به کارگزاری های این شرکت در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی اضافه نمود: امروز با دستور وزیر جهاد کشاورزی افزایش قیمت کود اوره متوقف شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه نمود: کشاورزان بنابر رویه پیشین هر کیسه 50 کیلو گرمی کود اوره را می توانند با نرخ 54 هزار تومان از کارگزاری های این شرکت خریداری نمایند.

کود اوره بخش کشاورزی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای سال جاری 2.2 میلیون تن برآورد شده که با کوشش های وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد این سهیمه بوسیله مراجع ذی صلاح افزایش یابد.

همچنین در شهریورماه سال جاری براساس تفاهمنامه ای با شرکت مجتمع صنایع شیمیائی پارسیان مقرر شد در مدت سه سال براساس استانداردهای ملی مقدار 100 هزار تن کود اوره با پوشش گوگردی که مورد مصرف شالیزارهای برنج در شمال کشور است، فراوری و تامین گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1234

به "هر کیسه کود اوره همچنان 54 هزارتومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر کیسه کود اوره همچنان 54 هزارتومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید