ناظمی: در فصل نو توسعه و حرکت فدراسیون هستیم

به گزارش لوکو، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: در فصل نو توسعه و حرکت فدراسیون هستیم و با رویکرد توانمند سازی اقتصادی و آموزش و پوشش همه اعضا برنامه های خود را ادامه می دهیم.

ناظمی: در فصل نو توسعه و حرکت فدراسیون هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در جمع روسای کمیته های تخصصی فدراسیون با تشکر از تلاش های اجرا شده گفت: اتاق فکر فدراسیون، کمیته ها و هیئت های استانی هستند و خوشبختانه با وجود کرونا و تعطیلی حدودا دو ساله رویدادها، امروز چرخ حرکت بخش های مختلف با همت روسای کمیته ها با صحت و دقت در حال حرکت است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خوشبختانه در فصل تازه توسعه و حرکت فدراسیون هستیم و با رویکرد توانمند سازی مالی و آموزش و پوشش همه اعضا برنامه های خود را ادامه می دهیم.

مازیار ناظمی با تقدیر مجدد از زحمات همکاران خود در فدراسیون، کمیته ها و هیئت های استانی گفت: تمامی فرایندهای مالی و اجرایی فدراسیون بایستی به صورت سیستمی باشد خصوصا در مواردی که شبهه و فساد ممکن است بوجود بیاورد. شفافیت و نظارت بر کلیه امور بایستی حاکم باشد و عملکرد تمامی بخش ها یا سامانه و سیستم های مرتبط و یکپارچه کاملا روشن و قابل محاسبه است.

وی تقویت آکادمی های استانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حرکت و نظم آکادمی فدراسیون ستودنی است و امیدوارم ثمره آن به زودی در حوزه آموزش و توانمندسازی توام با عدالت نمایان شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1859

به "ناظمی: در فصل نو توسعه و حرکت فدراسیون هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی: در فصل نو توسعه و حرکت فدراسیون هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید