ویزای کانادا: تغییر عمده شرایط ویزای تحصیلی و کار کانادا

به گزارش لوکو، اداره مهاجرت کانادا تغییرات اساسی را برای سال 2020 اظهار داشت

طبق اعلان تازه اداره مهاجرت و شهروندی کانادا دانشجویان خارجی در صورتیکه هنوز نتوانسته اند وارد کانادا شوند، قادر خواهند بود در پائیز 2020 بصورت آنلاین درس خود را آغاز نمایند و همچنان واجد شرایط PGWP (اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی در کانادا) باشند. PGWP یا همان اجازه کار بعد از تحصیلات برای دانشجویان خارجی بسیار با اهمیت است. چرا که امکان بدست آوردن تجربه کار کانادایی به آنها داده که نهایتا منجر به اخذ اقامت کانادا خواهد شد.

ویزای کانادا: تغییر عمده شرایط ویزای تحصیلی و کار کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

با تصویب قانون نو، دانشجویان همچنان پس از آغاز کلاس های خود به صورت آنلاین واجد شرایط دریافت اجازه کار تا حداکثر 3 سال خواهند بود. دانشجویان می توانند حداکثر تا 50% درصد واحد های خود را در خارج کانادا بگذرانند ولی همچنان برای PGWP واجد شرایط باشند.

چرا این تغییرات شرایط تحصیل در کانادا اینقدر مهم است؟

اغلب دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به کانادا می آیند، اندیشه اخذ اقامت دائم کانادا را در سر دارند. رسیدن به این هدف به وسیله اقدام با روشهای فدرال یا استانی پس از اتمام درس میسر میشود. فاکتوری که یک دانشجوی خارجی فارغ التحصیل از کانادا را واجد شرایط اقدام برای اقامت دائم میکند تجربه کار کانادایی است. سابقا امکان گرفتن اجازه کار بعد از تحصیل در صورت گذراندن دوره ها در خارج از کانادا بصورت آنلاین مقدور نبود. اما با تصویب قانون نو، اکنون این مهم میسر شده است.

چرا دانشجویان خارجی برای کانادا با اهمیتند؟

قبل از شیوع ویروس کرونا (کووید 91) تعداد 650 هزار دانشجوی خارجی در کانادا تحصیل می کردند. این تعداد، جمعا نزدیک به 22 میلیارد دلار برای کانادا ارز آوری داشته اند. نزدیک 170 هزار شغل بواسطه این دانشجویان در کانادا ایجاد شده است. از این رو اهمیت ورود دانشجویان بین المللی برای اقتصاد کانادا بیش از پیش روشن میشود.

چرا کانادا مقصد محبوب دانشجویان خارجی است؟

  • کانادا کشوری بسیار امن و بدور از نژاد پرستی است.
  • کانادا کیفیت بسیار بالایی از آموزش را ارائه می دهد.
  • دانشجویان و همسران و شرکای زندگی آنها می توانند در طول و بعد از تحصیل کار نمایند.
  • کانادا این فرصت را برای تحصیل و زندگی در محیط های انگلیسی و یا فرانسوی فراهم می نماید.
  • کانادا هر ساله پذیرای 200 هزار نفر از مهاجران ، دانشجویان بین المللی ، کارگران خارجی و گردشگر هاست.
  • بدلیل قیمت پایین تر دلار کانادا از آمریکا ، این کشور از سایر مقاصد بین المللی محبوب دانشجویی ارزان است.
  • بیش از 80 روش اخذ اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در سال 2018 ، تقریباً 54000 دانشجوی بین المللی سابق اقامت دائم کانادا را به دست آوردند.

سازمان تحصیلی مهاجرتی خبرنگاران در ونکوور کانادا تا کنون راهگشای ورود هزاران دانشجو خارجی به کانادا بوده است. شما هم اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید همیشه با تجربه ترین و بهترین ها را انتخاب کنید.

  • ارزیابی رایگان برای تحصیل در کانادا
  • رزرو وقت مشاوره رایگان با کانادا
  • تماس با ما
منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1671

به "ویزای کانادا: تغییر عمده شرایط ویزای تحصیلی و کار کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: تغییر عمده شرایط ویزای تحصیلی و کار کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید