فابرگاس: مسی خودش را خدای فوتبال نمی داند

به گزارش لوکو، سسک فابرگاس، هم تیمی سابق لیونل مسی صحبت های جالبی را در مورد این فوق ستاره آرژانتینی مطرح نمود.

فابرگاس: مسی خودش را خدای فوتبال نمی داند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هافبک سابق بارسلونا که در آکادمی لاماسیا با لیونل مسی همبازی بود، بین سال های 2011 تا 2014 نیز با این فوق ستاره آرژانتینی در تیم بزرگسالان بلوگرانا به میدان رفت.

با این حال شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا طی ماه های آینده وجود دارد. در تابستان این اتفاق تا آستانه نهایی شدن رخ داد اما بعد از کش و قوس های فراوان مسی در بارسا ماندگار شد اما حالا دوباره این شایعات به اوج خود رسیده است.

در همین ارتباط سسک فابرگاس پیرامون جدایی احتمالی مسی از بارسلونا می گوید: بارسلونا خانه اوست. آنها از زمان کودکی مسی کنار یکدیگر بوده اند اما مسائل شخصی نیز وجود دارد و من نمی توانم در آنها دخالت کنم. من خودم اغلب به او می گویم لئو تو نمی دانی چقدر بزرگ هستی. مسی واقعاً تصور نمی کند خدای فوتبال باشد. او پسری بسیار فروتن است.

او خیلی دوست دارد مانند مردم عادی زندگی کند؛ به طوری که علی رغم ستاره بودن، دوست دارد بدون افراد امنیتی راه برود. او همچنین قلبی فوق العاده دارد و همیشه آماده کمک به بچه ها بیمار و فقیرترین افراد است.

فابرگاس در ادامه در مورد کریستیانو رونالدو نیز گفت: من کریستیانو را شخصاً نمی شناسم اما همه به من می گویند که او فوق العاده حرفه ای است و ذهنی باورنکردنی دارد. دیگر بازیکنی نیست که بتواند دریبل بزند اما هنوز هم امتیازات مخصوص به خود را دارد. امیدوارم من هم 36 سالگی بازی کنم زیرا این بدان معنا خواهد بود که حرفه ام 20 سال طول کشیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1323

به "فابرگاس: مسی خودش را خدای فوتبال نمی داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فابرگاس: مسی خودش را خدای فوتبال نمی داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید