سامسای عاشق موراکامی برای سومین بار آمد

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، مخاطب این کتاب، برای برقراری ارتباط بهتر با داستان سامسای عاشق موراکامی باید داستان مسخ اثر فرانتس کافکا را خوانده باشد. چون این داستان، روایتی در ادامه مسخ است. سامسای عاشق در ادامه مسخ داستانی امیدوارکننده و نویددهنده به سمت پویایی و رشد است.

سامسای عاشق موراکامی برای سومین بار آمد

هدف موراکامی از نوشتن این داستان، ارائه تقابل و رویارویی عنصر امید و تلاش برای رهایی از پیله تنهایی و زوال است و همان طور که مشخص است، این تنهایی، مربوط به زندگی انسان امروز می شود.

انتشارات بوتیمار، چاپ اول سامسای عاشق را چند ماه پیش به بازار عرضه کرد که حالا نسخه های سومین چاپ آن را منتشر کرده است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

سامسا، در کمد بزرگ ترین اتاق، ربدوشامبری پیدا کرد که اندازه اش بود و به نظر می رسید که قادر به پوشیدنش است. هیچ سرنخی از این که چه طور می شود دیگر لباس های کمد را پوشید، نداشت. پیچیدگی آن ها بیش از حد بود: هرکدام تعداد زیادی دکمه داشت و سامسا نمی دانست که چطور بالای لباس را از پایینش و یا روی لباس را از پشتش تشخیص دهد و این که کدام طرف لباس باید رو به بیرون باشد و کدام رو به داخل. اما روبدوشامبر، ساده و سودمند و بی پیرایه بود و پارچه نرم و سبکش حس خوبی را به پوستش القا می کرد.

رنگش آبی تیره بود. او حتی دمپایی های همرنگش را نیز پیدا کرد. روبدوشامبر را بر بدن برهنه اش کرد و خاتمه پس از چندین مرتبه آزمون و خطا، پیروز شد کمربندش را دور کمر بنند...

این کتاب با 40 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 4 هزار و 500 تومان به چاپ سوم رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 958

به "سامسای عاشق موراکامی برای سومین بار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسای عاشق موراکامی برای سومین بار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید