برطرف سریع و مقرون به صرفه خرابی لوازم و کابینت آشپزخانه

به گزارش لوکو، آشپزخانه بی علت تبدیل به قلب خانه نشده است. این فضا تعدادی از مهمترین وسایل زندگی روزمره ما را در خود جای داده است؛ وسایلی که هر از گاهی هم به تعمیر نیاز پیدا می نمایند.

برطرف سریع و مقرون به صرفه خرابی لوازم و کابینت آشپزخانه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام خدمت از ما، در میان این وسایل، از یخچال فریزر و اجاق گاز گرفته تا ماکروویو و قهوه ساز، معمولا به تعمیر کابینت و تعمیر لباسشویی بیشتر احتیاج پیدا می کنیم. چرا که با این وسایل مدام در تعامل هستیم؛ در کمدها را باز و بسته می کنیم، حداقل هر هفته از ماشین لباسشویی با انواع تنظیمات استفاده می کنیم و ...

در ادامه ضمن آنالیز ایرادات رایج کابینت ها و دستگاه های لباسشویی، یک اپلیکیشن کاربردی را معرفی می کنیم که در آن می توانید متخصصان برجسته تعمیرات کابینت و تعمیر لباسشویی را در شهرتان را پیدا کنید.

مسائل کابینت های ام دی اف و فلزی

کابینت های ام دی اف و فلزی هر کدام به دلایلی بخش مهمی از بازار کابینت سازی را در اختیار دارند؛ یکی به علت زیبایی و کارایی، و دیگری به علت قیمت بسیار مناسب.

به همین علت، درخواست برای تعمیر کابینت تهران و شهرهای دیگر برای این مدل ها بالاست. البته این مسئله بی ارتباط به مسائل رایج آنها هم نیست، که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت.

خدمات تعمیر کابینت ام دی اف بیشتر به دلایل زیر انجام می گردد:

نفوذ رطوبت به وسیله روکش های آسیب دیده یا درزها

شل شدن مهره ها و یراق آلات که در این کمدها بسیار رایج است

بروز حباب، برجستگی یا پوسته پوسته شدن کابینت ها به علت حساسیت بالا به گرما و قرار گرفتن در نزدیکی منابع گرما مانند اجاق گاز

وجود خراش یا تورفتگی (که در این صورت باید سریعا باید با تعمیرکار کابینت در تهران یا شهرتان تماس بگیرید؛ این اتفاق کمدهای ام دی اف را بسیار آسیب پذیر می نماید)

از طرف دیگر، تعمیرات کابینت فلزی معمولا ناشی از اتفاقات زیر است:

احتیاج به رنگ آمیزی به علت محو شدن آن به مرور زمان

زنگ زدگی در اثر مواجهه با رطوبت که مهمترین عیب این مدل هم محسوب می گردد

روغن کاری و تعمیرهای جزئی به علت ایجاد سروصدای زیاد هنگام باز و بسته کردن درها

آیا تعمیر کابینت قدیمی به صرفه است؟

سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا بهتر نیست به جای تعمیر کابینت آشپزخانه آنها را به یکباره تعویض کنیم؟

همان طور که خودتان می دانید، صرف نظر از وسیله ای که در نظر دارید، تعمیر آن همیشه گزینه ای هوشمندانه تر، سریع تر، ساده تر و به خصوص مالی تر است؛ مگر اینکه آن وسیله اصطلاحاً ارزش تعمیر نداشته باشد.

این مسئله هنگامی صادق است که هزینه تعمیر کابینت از هزینه خرید نمونه نو آن بیشتر باشد. اتفاقی که حداقل در رابطه با کابینت هایی که در اصل سالم هستند، بسیار بعید به نظر می رسد.

حتی اگر فرضاً لازم باشد درب تمام کابینت های ام دی اف تان را به علت مسائلی که بالاتر گفتیم تعویض کنید، باز هم هزینه آن بسیار کمتر از جایگزینی و تغییر کلی کمدهاست. مدل های فلزی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

عیب یابی مسائل رایج انواع لباسشویی

ماشین لباسشویی یک ربات کامل با انواع و اقسام امکانات، تنظیمات، قابلیت ها و عملکردهاست. بنابراین، می توان انتظار بروز مسائل ریز و درشتی را در این ماشین ها داشت.

با این حال، درخواست ها برای تعمیر ماشین لباسشویی بیشتر به خاطر بروز مسائل رایجی است که به صورت اجمالی در ادامه آن ها را آنالیز می کنیم:

روش نشدن دستگاه

این ایراد ساده در انواع برندها دیده می گردد که البته دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، از مشکل برق و پریز گرفته تا خرابی موتور، داغ شدن بیش از حد دستگاه، خرابی کلید سوئیچ درب ماشین و قطعی اتصالات درونی آن.

به همین علت، پیش از برطرف مشکل باید عیب یابی لباسشویی را کامل انجام داد، تا محل ایراد دقیقا تعیین گردد.

لرزش زیاد لباسشویی

لرزش ماشین ممکن است صرفا به علت تراز نبودن محلی باشد که دستگاه را روی آن قرار داده اید. اما این اتفاق گاهی می تواند نشانه مسئله ای جدی تر، و احتیاج به تعمیر ماشین لباسشویی اتوماتیک یا غیراتوماتیک هم باشد.

مسائلی از جمله خالی نشدن آب دستگاه، ضعیف شدن یاری های لباسشویی، خرابی عایق ها و پایه های موتور (به علت عمر بالای دستگاه) می توانند علت لرزش زیاد دستگاه هنگام کار باشد.

صدای زیاد ماشین

یک تعمیرکار لباسشویی با این ایراد هم زیاد روبه رو می گردد. این مشکل آزاردهنده بیشتر ناشی از انسداد لوله تخلیه، ورود جسم خارجی به پمپ، خرابی یاتاقان ها یا شل شدن تسمه موتور و گاهی صرفا پر کردن بیش از حد دستگاه است.

برای حل این ایراد شاید لزوما به کاری تخصصی مانند تعمیر برد ماشین لباسشویی احتیاج نباشد، اما باید هرچه سریع تر از یک متخصص تعمیر لباسشویی یاری گرفت تا مسائل جدی تری پیش نیاید.

خرابی موتور لباسشویی

خراب شدن قطعه اصلی دستگاه اصلا خبر خوبی نیست. خرابی موتور می تواند به کلی جلوی کار کردن لباسشویی را بگیرد، یا در عملکرد آن اختلال جدی ایجاد کند.

از جمله اتفاقاتی که باعث خراب شدن این قطعه می گردد، می توانیم به خرابی تسمه های موتور خرابی یاتاقان ها، خرابی سیم پیچ، نیم سوز شدن موتور، خرابی چرخ دنده ها، روغن ریزی موتور و ... اشاره کنیم.

چطور تعمیرکار خوب کابینت و ماشین لباسشویی پیدا کنیم؟

اگر برای تعمیر لباسشویی یا تعمیرات کابینت فوری به متخصصان باتجربه و قابل اعتماد این حوزه ها احتیاج دارید، روی یاری خدمت از ما حساب کنید.

با ثبت درخواست رایگان در اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما (https://khedmatazma.com) می توانید از چند متخصص قیمت تعمیرات لوازم خانه و آشپزخانه از جمله هزینه تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیرات کابینت تهران (یا شهر خودتان) را استعلام کنید و در آخر با توجه به سوابق هر متخصص و نظر مشتریان پیشین درباره آنها، برترین فرد را استخدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1882

به "برطرف سریع و مقرون به صرفه خرابی لوازم و کابینت آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف سریع و مقرون به صرفه خرابی لوازم و کابینت آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید