رحیمی : قول سکوی بازیهای آسیایی نمی دهم، نمی دانیم لژیونرها می آیند یا خیر

به گزارش لوکو، رییس فدراسیون هندبال می گوید: معلوم نیست در بازی های آسیایی لژیونرهای هندبال ایران را در اختیار داشته باشیم.

رحیمی : قول سکوی بازیهای آسیایی نمی دهم، نمی دانیم لژیونرها می آیند یا خیر

از سفر با تور ترکیبی پاتایا تابستان 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در جریان اردوی تیم ملی هندبال ، اظهار کرد: ما در حال حاضر مجبور هستیم با بازیکنان موجود در کشور پیش رویم. ما نمی دانیم که در بازی های آسیایی جاکارتا لژیونرها می توانند حضور داشته باشند یا خیر، حتی اگر در اردوهای تیم ملی لژیونرها حاضر شوند مطمئن نیستم که باشگاه های آنها اجازه دهند که در اندونزی حضور داشته باشند. البته حق طبیعی باشگاه ها است چون بازی های آسیایی در تقویم ورزشی هیچ کشوری ثبت نشده است.

او ادامه داد: نمی توان ریسک کرد. در درجه اول با همین بازیکنانی که آماده هستند، تمرینات را شروع خواهیم کرد. هر کدام از لژیونرها که توانستند به ایران بیایند و در اردوی تیم ملی حاضر شوند با تشخیص مربی می توانند تیم را در بازی ها همراهی نمایند. باید مربی تشخیص دهد که لژیونرها در تمرینات بوده اند یا خیر. حضورشان کم بوده یا خیر.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه خاطر نشان کرد: ما از تمام ابزارهایی که بتوانیم یک تیم ملی خوب در اختیار داشته باشیم استفاده می کنیم. از نظر اقتصادی و در اختیار قرار دادن امکانات و سالن و هر چیزی که لازم باشد برای تیم استفاده می کنیم. اردوهای تدارکاتی نیز پیش بینی شده است تا دیگر هیچ کسی هیچ بهانه ای نداشته باشد.

وی به نتایج تیم ملی هندبال در رقابت های قهرمانی آسیا اشاره نمود و گفت : بعد از مسابقات کره هم من پای هیچ کسی را وسط نکشیدم. خودم دستم را بالا بردم و گفتم که خودم مقصر هستم. اکنون باید دقت کرد تا اشتباهات تکرار نشود.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا با این تیمی که در اختیار دارید می توان از نایب قهرمانی آسیا دفاع کرد، در این باره گفت : در بازی های گروهی اگر بهترین تیم جهان را هم در اختیار داشته باشید، نمی توان قول سکو را داد. من هم قول سکو را نمی دهم، اما سعی خواهم کرد چون با نام ایران و با پرچم کشورمان به این بازی ها می رویم بهترین بازیکنان را اعزام کنیم و هر چه که در توان داریم برای تیم ملی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگاران، در جریان برگزاری اردوی تیم ملی هندبال که با 20 بازیکن در آموزشگاه ملی المپیک امروز (چهارشنبه) پیگیری شد، علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال نیز حضور داشت. این اردوها به مدت هشت روز ادامه دارد و لژیونرهای هندبال ایران در این دوره از اردوها حضور ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 668

به "رحیمی : قول سکوی بازیهای آسیایی نمی دهم، نمی دانیم لژیونرها می آیند یا خیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی : قول سکوی بازیهای آسیایی نمی دهم، نمی دانیم لژیونرها می آیند یا خیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید