دستگیری 2 نفر از شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی در پارک ملی کمتال

به گزارش لوکو، خبرگزاری خبرنگاران- ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا پیروز به دستگیری 2 نفر از شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی در پارک ملی کمتال شدند.

دستگیری 2 نفر از شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی در پارک ملی کمتال

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا گفت: در پی ورود شکارچیان به پارک ملی کنتال، مامورین و محیط بانان پاسگاه های ایری، کنتال و نوجه مهر شهرستان جلفا در یک ماموریت و گشت و کنترل نامحسوس پیروز به دستگیری این متخلفین شدند.

هادی ناری اضافه کرد: طی این عملیات درمنطقه پارک ملی کنتال مامورین اجرائی از متخلفین یک راس گرازوحشی ، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند وپرونده متخلفین پس از اخذ ضرر و زیان برای معین تکلیف و صدور حکم قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا تاکید کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی محیط بانان شهرستان جلفا در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش شهرستان، از همه دوستداران محیط زیست تقاضا داریم هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه 1812 یا با شماره 42024227 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن و پیشگیری از فجایع بعدی اقدام شود.

گفتنی است کوه کمتال با ارتفاع 2123متر در مرز ایران و ارمنستان قرار گرفته است و در 50کیلومتری شهرستان جلفا واقع شده است.این کوه دارای سه قله می باشد که از دور منظره فوق العاده ای دارد و با داشتن جنگل های سرسبز در دامنه کوه زیبایی این کوه را دوچندان کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1880

به "دستگیری 2 نفر از شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی در پارک ملی کمتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2 نفر از شکارچیان غیرمجاز گراز وحشی در پارک ملی کمتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید