بلیط هواپیما به ارمنستان

به گزارش لوکو، جمهوری ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی است. ارمنستان در قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته است که مرز میان آسیا و اروپا محسوب می گردد. نام بومی این کشور در زبان ارمنی هایک است.

بلیط هواپیما به ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان

در همسایگی ایران کشورهای بسیاری است که می توانید به آنها سفر کنید و از تعطیلاتی خوش بلذت ببرید. یکی از این کشورها که می توانید بلیط هواپیمای خود را به آن تهیه کنید، ارمنستان است؛ کشوری در شمال غربی ایران و در منطقه ای کوهستانی که گستره ای از تفریحات متنوع و جذاب را پیش روی شما قرار می دهد. این جاذبه ها هم مناظر طبیعی را شامل می شود و هم دیدنی های تاریخی؛ علاوه بر همه اینها اگر عاشق غذا و ماجراجویی غذایی هستید، رستوران های ارمنستان بهترین پیشنهادها را برای شما خواهند داشت. اگر احتیاج به یک استراحت چند روزه دارید، فرصت را از دست نداده و همین امروز برای سفر به ارمنستان بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید.

ارمنستان در چه موقعیت جغرافیایی واقع شده؟

ارمنستان کشوری کوهستانی است که در منطقه قفقاز و در میان دریای سیاه و دریای خزر واقع شده است.

چه فصلی به ارمنستان سفر کنم؟

ارمنستان زمستان هایی بسیار سرد و پربارش دارد، اگر اهل ورزش های زمستانی باشید، می توانید در این موقع از سال به آنجا سفر کنید؛ اما برای گشت و گذار بهترین زمان سفر در فصل تابستان است.

بلیط هواپیما به دیدنی های ارمنستان

ایروان

اگر قصد دارید بلیط هواپیمایتان را به ارمنستان تهیه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم سفرتان را از ایروان شروع کنید. این شهر ترکیب زیبایی از جاذبه های طبیعی و تاریخی است. یکی از بهترین بخش های سفر شما به این شهر، پیاده روی و ملاقات از بناهای گوناگون شهر است. در ادامه به صورت گذار بعضی از مهم ترین بناهای این شهر را به شما معرفی می کنیم.

ماتناداران، کتاب خانه باستانی ایروان است که مجموعه نفیسی از کتاب های خطی را در خود جای داده است، در اینجا 17هزار کتاب دست نوشته ارمنی نگهداری می شود که ملاقات از آنها برای دوستداران تاریخ بسیار جذاب خواهد بود. از دیگر موزه هایی که شما می توانید از آنها ملاقات کنید، می توان به موزه و یادبود کشتار ارامنه و موزه تاریخ ارمنستان، موزه و گالری مارتیروس ساریان اشاره نمود. اگر هم از دوستداران جدی عالم سینما هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به موزه پارجانوف، کارگردان فقید این کشور سر بزنید. تردید نداشته باشید که سفر شما بدون ملاقات از این بناها کامل نمی شود.

ارمنستان سرزمین موسیقی است، جالب است بدانید، بعضی از مسافران پروازهای خارجی تنها به قصد شرکت در یک کنسرت بلیط هواپیمای خود را به ایروان تهیه می نمایند؛ خانه اپرای ارمنستان، در یکی از بهترین خیابان های ایروان واقع شده است و در اطراف آن پر است از کافه ها و رستوران های متنوع؛ ساختمان اپرا نیز به لحاظ معماری بسیار چشم نواز و دیدنی است. میدان جمهوری و مجسمه مادر نیز از دیگر دیدنی های ایروان است.

اگر هم دلتان فعالیت هایی هیجان انگیزتر خواست، سری به پارک آبی ایروان بزنید. سرسره های مختلف، مسابقات و بازی و انواع رستوران های دریایی روز خوشی را برایتان می سازد.

جرموک

ارمنستان کشوری کوهستانی است پس جای تعجب نیست که بتوان برای استراحت در این منطقه سراغ چشمه های آب معدنی رفت؛ جرموگ در جنوب ارمنستان، مقصدی مناسب برای چنین تجربه ای است. جرموک در زبان ارمنی به معنی جای گرم است. آب معدنی این منطقه خاصیت درمانی دارد و در سراسر ارمنستان و حتی کشورهای همسایه نیز به فروش می رسد. این منطقه همچنین یک منطقه گردشگری به شمار می رود که در تابستان، مهمان پذیرهای آن میزبان مسافران بسیاری است.

دریاچه سوان

یکی از بهترین گردش های شما در طبیعت این کشور، سفر به دریاچه سوان خواهد بود. سوان در 60 کیلومتری شمال شرقی پایتخت قرار داشته و از بزرگترین دریاچه های آب شیرین کوهستانی به شمار می رود. زمانی که هوا گرم است شما می توانید از قدم زدن و قایق سواری در این منطقه لذت برده و ناهاری دلچسب را در رستوران های اطراف سوان میل کنید.

دره گل ها

ییلاقی در شمال شرقی ایروان و در دامنه کوه ها؛ در فصل تابستان گل های وحشی و گیاهان این منطقه را می پوشاند و بازدیدنمایندگان می توانند از تله کابین استفاده نموده و یا اینجا قدم بزنند. در زمستان نیز علاقمندان به اسکی زیاد به این منطقه سفر می نمایند؛ اینجا هتل ها و رستوران های بسیاری برای تامین رفاه گردشگران وجود دارد.

گذری به تاریخ ارمنستان

در چند کیلومتری جنوب شرقی ایروان دو بنای تاریخی واقع شده است؛ معبد گارتی که قدمت آن به سال 66 میلادی باز می شود و کلیسای گغارت به معنی سرنیزه، این کلیسا در منطقه ای واقع شده است که در قرن 13 میلادی جزو املاک اختصاصی زاکریان، از خانواده های ثروتمند ارمنستان بوده است. در کلیسا چشمه ای وجود دارد که بسیاری باور دارند آب آن افراد را جوان می نماید. اگر به اینجا سفر کردید حتما نان گردویی و مربای گردو را امتحان کنید.

اکر بلیط هواپیمای خود را به ارمنستان گرفته اید، برای ملاقات از همه زیبایی های آن باید یک برنامه ریزی کنید؛ همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که برای خوردن غذا به رستوران های مخلی سر زده و کوفته، دلمه و کباب ماهی را امتحان کنید.

سفر به ارمنستان می تواند سفری مالی و به صرفه نیز باشد.برای اقامت نیز گزینه های مختلفی پیش روی شما است از هتل های لوکس گرفته تا امکان اجاره خانه و سویئت؛ ارمنستان یک مقصد تابستانی مناسب برای سفرهای محبت آمیز و خانوادگی می تواند باشد، هم اکنون بلیط هواپیمایتان را تهیه کنید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به ارمنستان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 96 آخرین بروزرسانی: 26 مرداد 96منبع: سفرستان
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 802

به "بلیط هواپیما به ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید