خبرنگاران وجود هزاران واحد صنعتی گیلان ظرفیت مناسبی برای صادرات است

به گزارش لوکو، رشت - خبرنگاران - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: وجود سه هزار و یکصد واحد تولیدی و صنعتی در استان ظرفیت مناسبی برای گسترش صادرات، مبادلات کالا، مواد اولیه، ماشین آلات و دانش فنی است.

خبرنگاران وجود هزاران واحد صنعتی گیلان ظرفیت مناسبی برای صادرات است

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به خبرنگاران حاکیست؛ فرهاد دلق پوش در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت به مناسبت روز ملی این کشور اضافه نمود: کشور روسیه همیشه به عنوان هم پیمان مالی شایسته برای ایران بوده و روابط و تعاملات ویژه تجار و فراوری کنندگان گیلان و روسیه قدمت بسیاری دارد.

وی خواستار برنامه ریزی جهت تعمیق روابط تجاری و توسعه صادرات فراوریات گیلانی به روسیه شد و گفت: وجود سه هزار و یکصد واحد فراوریی و صنعتی در گیلان، ظرفیت مناسبی برای گسترش صادرات، مبادلات کالا، مواد اولیه، ماشین آلات و دانش فنی است.

در ادامه این دیدار آندره گئور گیوویچ وادوف به عنوان سرکنسول جدید کشور روسیه در رشت از این رویکرد استقبال کرد و گفت: روسیه نیز خواستار ارتباط هرچه بیشتر با فعالان عرصه مالی است.

مراسم روز ملی روسیه با حضور مصطفی سالاری استاندار، آندره گئور گیوویچ وادوف سرکنسول روسیه در رشت و جمعی از مقامات سیاسی و مالی استان گیلان در محل سرکنسولگری روسیه در رشت برگزار گردید.

7296/ 2007/

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 227

به "خبرنگاران وجود هزاران واحد صنعتی گیلان ظرفیت مناسبی برای صادرات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وجود هزاران واحد صنعتی گیلان ظرفیت مناسبی برای صادرات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید