جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در اردبیل برگزار می شود

به گزارش لوکو، سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در این استان خبر داد.

جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در اردبیل برگزار می شود

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل، امروز سه شنبه 26 تیر با اعلام این خبر تصریح کرد: این جشنواره پیرو جشنواره سراسری استان ها با محوریت آشپزی ایرانی و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری غذا برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری جشنواره در بازه زمانی سه الی پنج مرداد ماه سال جاری، تاکید کرد: این جشنواره شامل بخش های مسابقات استعدادیابی آشپزی، انتخاب بهترین مراکز عرضه غذا و اهدای جوایز نفیس به برندگان برتر است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: این جشنواره در شهر اردبیل، منطقه نمونه گردشگری شورابیل، جنب نمایشگاه بین المللی و مجموعه شهر خورشید برگزار می شود.

به گفته دباغ عبداللهی جوایز نفیس نقدی از جمله 30 میلیون ریال برای نفر اول، 20میلیون ریال برای نفر دوم و 10 میلیون ریال برای نفر سوم در بخش استعدادیابی آشپزی عمومی پیش بینی شده است و این رقابت مهیج فرصتی جهت معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل فراهم می سازد.

او تاکید کرد: در بخش مراکز عرضه غذا و آشپزان حرفه ای ضمن ارائه گواهی نامه معتبر و حضور در رقابت ملی به عنوان مراکز مورد تائید در کتاب معرفی آشپزان و مراکز عرضه معتبر غذا برای بهره‌مندی صنعت گردشگری منتشر خواهد شد.

او افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در جشنواره با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به شماره 04533252707 و یا 09147063293 تماس حاصل نمایند.

منبع: chtn.ir
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 5

به "جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در اردبیل برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در اردبیل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید