تور گوانجو ارزان قیمت: نمایشگاه غواصی گوانجو چین ، Dive Guangzhou

به گزارش لوکو، نمایشگاه غواصی گوانجو چین رویدادی است که هر ساله برگزار می گردد و علاقه مندان و فعالان حوزه غواصی را از سراسر جهان به خود جذب می نماید. سال جاری نیز این رویداد قرار است در تاریخ 10 تا 12 می 2022 (20 تا 22 اردیبهشت 1401) برگزار گردد. برای شرکت در این نمایشگاه به خرید بلیط هواپیما گوانجو و البته علاقه به غواصی احتیاج است.

تور گوانجو ارزان قیمت: نمایشگاه غواصی گوانجو چین ، Dive Guangzhou

با تور گوانجو ارزان قیمت یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

برای آشنایی با این نمایشگاه، این مطلب از خبرنگاران را تا سرانجام بخوانید.

درباره نمایشگاه غواصی گوانجو

بازار غواصی در چین یکی از بازارهای در حال رشد با سرعت زیاد است و این پتانسیل به خوبی در نمایشگاه غواصی گوانجو به نمایش درمی آید.

بر اساس گزارش انجمن مربیان حرفه ای غواصی (PADI) در سال 2018 نرخ رشد تعداد مجوزهای غواصی در دنیا حدود 5 درصد بوده، در حالی که نرخ رشد سالانه مجوزهای غواصی در چین 40 درصد بوده؛ یعنی هشت برابر میانه نرخ رشد در سطح دنیا.

در میان همه جاذبه های گردشگری، بر اساس مطالعات اجرا شده، سفر به جزایر 60 درصد از کل سفرها در سطح دنیا را تشکیل می دهد و غواصی نیز از فعالیت های محبوب در این سفرهاست. به همین دلیل گوانجو به عنوان ثروتمندترین استان چین، هر ساله این نمایشگاه را برای یاری به رشد صنعت غواصی خود برگزار می نماید.

این نمایشگاه فضایی برای جستجوی متخصصان صنعت غواصی و ایجاد زمینه ای برای همکاری و توسعه تجارت در این زمینه فراهم می سازد. در این نمایشگاه انواع محصولات مرتبط با غواصی از جمله وسایل غواصی و ورزش های آبی ارائه می گردد. علاوه بر این، شرکت نمایندگان نمایشگاه، پیشنهادات خوبی برای توریسم آبی و فعالیت های گردشگری دریافت می نمایند.

غرفه داران نمایشگاه غواصی گوانجو، این شانس را دارند تا با فروشندگان و توزیع نمایندگان، آژانس های ارائه دهنده مجوز غواصی، آژانس های گردشگری خصوصی و دولتی و … ارتباط برقرار نمایند. دفاتر گردشگری فیلیپین، مالزی، تایلند، سوئیس، سنگاپور، ایتالیا، استرالیا، آمریکا و … به واسطه این نمایشگاه وارد همکاری بایکدیگر می شوند.

کسانی که عاشق شیرجه زدن و رفتن به اعماق دریا هستند هم از این نمایشگاه بهره بسیاری می برند.

چرا باید از نمایشگاه غواصی گوانجو تماشا کرد؟

شرکت در نمایشگاه غواصی 2022 چین به کسانی که در این صنعت فعالیت می نمایند، امکان می دهد تا برند خود را معرفی نمایند و جایگاه خود را ارتقا دهند، فرصت های تجاری تازه برای محصولات خود پیدا نمایند و همکاری و تبادل خوبی با همتایان خود در این صنعت داشته باشند.

بخشی از برنامه های این نمایشگاه، کنفرانسی با موضوع معرفی محصولات تازه غواصی در دنیا و کنفرانس ایمنی فناوری های غواصی آسیایی است.

این نمایشگاه در همکاری با نمایشگاه استخر و اسپا آسیا و نمایشگاه جاذبه ها و تفریحات آسیا برگزار می گردد و باعث شده تا تعاملات تجاری خوبی بین این بخش ها شکل بگیرد. گفته می گردد این نمایشگاه حداقل 30 هزار بازتماشاماینده تجاری خواهد داشت.

غرفه های نمایشگاه غواصی گوانجو

  • تجهیزات و امکانات غواصی، اسکی روی آب و ورزش های آبی
  • انجمن ها، سازمان ها و باشگاه های غواصی
  • ابزارها و وسایل الکترونیکی برای زیر آب
  • تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری زیرآب
  • مقاصد و منطقه ها غواصی
  • آژانس های گردشگری
  • موسسات آموزش غواصی
  • سازمان ها و ارگان های دولتی
  • اپراتورهای قایق و بورد غواصی
  • رسانه های مرتبط با غواصی و ورزش های آبی

زمان برگزاری نمایشگاه غواصی گوانجو

10 تا12 می 2022 (20 تا 22 اردیبهشت 1401)

مکان برگزاری نمایشگاه غواصی گوانجو

آدرس: شهر گوانجو، مجموعه نمایشگاهی کانتون گوانجو

آدرس محل برگزاری نمایشگاه غواصی گوانجو روی نقشه گوگل

نظر شما درباره نمایشگاه غواصی گوانجو چین چیست؟

نمایشگاه غواصی گوانجو فرصت خوبی برای علاقه مندان به ورزش های آبی و غواصی است تا با تازهترین محصولات و تکنولوژی های این حوزه آشنا شوند و با شرکت های غواصی در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار نمایند. اگر از علاقه مندان این حوزه هستید و تمایل دارید در نمایشگاه غواصی چین شرکت کنید، رزرو هتل گوانجو را همین الان انجام دهید. اگر هم قبلا به این نمایشگاه رفته اید، تجربیات خود را اینجا با ما در میان بگذارید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور گوانجو ارزان قیمت: نمایشگاه غواصی گوانجو چین ، Dive Guangzhou" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گوانجو ارزان قیمت: نمایشگاه غواصی گوانجو چین ، Dive Guangzhou"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید