جام جهانی والیبال، جوانان ایران، بازنده سربلند مقابل برزیل قدرتمند

به گزارش لوکو، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی مغلوب برزیل شد.

جام جهانی والیبال، جوانان ایران، بازنده سربلند مقابل برزیل قدرتمند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه جام جهانی 2019 والیبال در ژاپن، تیم ملی ایران در شهر ناگانو به مصاف برزیل رفت و هر چند بازیکنان جوان ایران نمایش خوبی داشتند اما در نهایت تیم باتجربه برزیل به فزونی 3 بر یک رسید.

کولاکوویچ پس از اینکه در دو بازی نخست مقابل روسیه و مصر تیمش بازنده شد، از بازی با کانادا به ناچار دست به جوانگرایی زد که البته این کار جواب داد و مقابل کانادا و استرالیا صاحب دو پیروزی شد. در مصاف با برزیل نیز ایران بدون استفاده از چهره های شاخصی همچون سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی برابر برزیل نهاده شد.

پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، علی شفیعی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی و جواد کریمی شش بازیکن اصلی ایران در این دیدار بودند و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) و محمدرضا موذن نیز به تناوب به زمین می آمدند.

ایران آغاز بسیار خوبی داشت و با درخشش یلی و اسفندیار 27 بر 25 ست نخست را به سود خود انتها داد اما برزیل دو ست بعدی را 25 بر 21 و 27 بر 25 از آن خود کرد.

در اواسط ست چهارم ایران فزونی را از آن خود کرد اما رفته رفته برزیل بازی را در دست گرفت و 21-19 پیش افتاد و در نهایت ست چهارم را هم 25 بر 22 به سود انتها داد و پیروزی این دیدار شد.

ایران در ششمین بازی خود فردا ساعت 12:30 به مصاف آمریکا می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 441

به "جام جهانی والیبال، جوانان ایران، بازنده سربلند مقابل برزیل قدرتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی والیبال، جوانان ایران، بازنده سربلند مقابل برزیل قدرتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید