اهدای تجهیزات اسکی به ایران توسط برگزارکننده بازی های زمستانی

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این اقدام با حمایت بنیاد آجیتوس و در راستای حمایت از کمیته های ملی برای حضور در بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک در پیونگ چانگ کره جنوبی اجرا شده است.

اهدای تجهیزات اسکی به ایران توسط برگزارکننده بازی های زمستانی

کشورهایی که این یاری ها را دریافت خواهند کرد عبارتند از : آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کانادا، شیلی، چین، کرواسی، جمهوری چک، فنلاند، فرانسه، آلمان، انگلستان، مجارستان، ایتالیا، ژاپن، نروژ، هلند، لهستان، صربستان، اسلوونی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوییس، آمریکا، نیوزلند و ایران.

این اقدام به منظور توسعه ورزشهای زمستانی معلولان صورت خواهد گرفت.

یونکوان جانگ، عضو کمیته برگزاری بازی های پیونگ چانگ، گفت: در فاصله یک سال و یک ماه تا شروع بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 و زمانی که توجه دنیا به این رقابتها معطوف می گردد، طرح تامین تجهیزات ورزشی به ورزشکاران معلولی که ورزش زمستانی در مناطق آنها کمتر رشد نموده، یاری خواهد نمود و افق های جدیدی را به روی ورزش های زمستانی باز می نماید.

کمیته های ملی پارالمپیک برای دریافت این تجهیزات، باید نمایندگان خود را به محل برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین در ایتالیا اعزام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 481

به "اهدای تجهیزات اسکی به ایران توسط برگزارکننده بازی های زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای تجهیزات اسکی به ایران توسط برگزارکننده بازی های زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید