تصمیم نهایی درباره کرانچار با تاج و همراهانش

به گزارش لوکو، کرانچار پیش تر خیلی راحت از تیم های سپاهان و پرسپولیس جدا شد و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امیدوار هستند در نشست آینده با کرانچار با او در فضایی محبت آمیز به تفاهم و توافق برسند.

تصمیم نهایی درباره کرانچار با تاج و همراهانش

گزارش مکتوب کمیته فنی در اختیار هیات رئیسه

گزارش کمیته فنی در خصوص عملکرد تیم امید در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو به طور مکتوب آماده شد و در اختیار هیات رییسه فدراسیون فوتبال نهاده شد.یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که اصرار داشت به نام او در گزارش اشاره نگردد در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در ادامه تصمیم گیری در خصوص کادر فنی تیم امید با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است.

حمید استیلی، میرشاد ماجدی، مرتضی محصص، حسین کلانی، اکبر محمدی، محمود شیعی و لیلا صوفی زاده اعضای کمیته فنی تیم امید هستند. این نفرات در آخرین جلسه خود که در حضور کرانچار برگزار گردید عملکرد تیم امید را در بازی های تهران مورد ارزیابی قرار دادند و در این نشست حرف های متعددی به میان آمد که یکی از راهکارها هم تقویت کادر فنی تیم امید بود.

فدراسیون فوتبال از اعضای کمیته فنی خواسته در خصوص عملکرد کرانچار در تیم امید بیش از این مصاحبه نکنند و اجازه دهند اعضای هیات رییسه در فضایی آرام این موضوع را مدیریت کند. اما گزارش مکتوبی که از سوی اعضای کمیته فنی تدوین شده و در اختیار هیات رییسه نهاده شده مثبت نیست و آنها خواهان قطع همکاری با کرانچار و جذب مربی جدیدی شده اند. این البته احتیاج به تایید و حتی واکاوی ندارد و می گردد رگه هایی از این تصمیم را در مصاحبه حسین کلانی، اکبر محمدی و حتی نیما نکیسا که البته عضو کمیته فنی بشمار نمی رود، دید.

تیم امید به خاطر عملکرد گذشته (در دوره قبلی مربی تیم کرانچار نبوده) این بار در بازی های نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سید چهار نهاده شده و قطعا برای قرار دریافت در بین تیم های صعود کننده به المپیک 2020 توکیو کار سختی را پیش رو دارد و باید در ماه های آینده تمرینات خوب و بازی های محبت آمیز با کیفیت را پشت سر بگذارد. مدیر نزدیک تیم امید که در این باره با ما صحبت می کرد اذعان داشت تمرینات تیم از خرداد ماه و با تعطیلی لیگ برتر شروع می گردد و کمیته جوانان برای تدارک بازی های محبت آمیز قوی برای تیم امید مذاکرات متعددی را با تیم ها داشته است.با وجود آنکه زلاتکوکرانچار در آخرین جلسه کمیته فنی تیم امید ، برنامه هایش را برای ادامه مسابقات مقدماتی المپیک ارائه داد اما هنوز هم اخباری مبنی بر توافق بر جدایی این مربی باتجربه کروات شنیده می گردد. یکی از آخرین اخبار حاکی بود که با توجه به اینکه کرانچار پیش از این تیم های پرسپولیس و سپاهان به صورت توافقی جدا شده بود در تیم امید هم قرار است چنین اتفاقی رخ دهد و او بدون دریافت خسارت یا کل مبلغ قراردادش توافقی جدا می گردد.

نکته مهم در این بین غرامتی است که در قرارداد کرانچار پیش بینی شده است. در صورت فسخ یکطرفه قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال باید 350 هزار دلار به مربی کروات پرداخت گردد. البته کرانچار پیش تر خیلی راحت از تیم های سپاهان و پرسپولیس جدا شد و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امیدوار هستند در نشست آینده با کرانچار با او در فضایی محبت آمیز به تفاهم و توافق برسند.

کرانچار دو بار و در دو مقطع جدایی اش از تیم های باشگاهی ایرانی ، توافقی جدا شده و یک بار 600 و باردیگر 300 هزار یوروی باقیمانده در قراردادش را نگرفت و تا خاتمه زمان حضورش تسویه حساب کرد. اما امروز از اطراف او این خبر رسیده که ماجرای تیم امید برایش متفاوت است. کرانچار هر دوبار که قید مبالغ باقیمانده قراردادش را زد در تیم هایش نتیجه نگرفته بود اما حالا معتقد است که با تیم امید نتیجه گرفته چرا که این تیم را به مرحله آخر دور مقدماتی رسانده است. براساس همین خبر مرد کروات قصد ندارد به صورت توافقی از تیم امید جدا گردد و میخواهد تمام مبلغ قراردادش را بگیرد. کرانچار یک سال دیگر با تیم امید قرارداد دارد و باید منتظر اظهار نظر حمید استیلی مدیر این تیم درباره وضعیت همکاری با این مربی باتجربه باشیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 185

به "تصمیم نهایی درباره کرانچار با تاج و همراهانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی درباره کرانچار با تاج و همراهانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید