برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویداد محور

به گزارش لوکو، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویداد محور صورت می پذیرد.

برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویداد محور

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی گفت: پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در تاریخ 9 تا 12 بهمن 1400 در نیمه غربی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

وی با اشاره به درنظر گرفتن حدود فضای 40هزار مترمربعی اضافه نمود: ثبت نام برای غرفه ها شروع شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند. محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد.

نیکزادفر سیاست این دوره از نمایشگاه را رویداد محور عنوان نمود و ادامه داد: یک سالن به استان ها و یک سالن به رسته های مختلف بخش خصوص گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، استارت آپ ها، تورگردانان، راهنمایان تور اختصاص دارد.

تعرفه واگذاری یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات برای چهار روز 340 هزار و 150 تومان، یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات 416 هزار و 150 تومان، یک متر فضای باز بدون تجهیزات 257 هزار و 350 تومان است و مبلغ 425 هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و 9درصد مالیات بر ارزش اضافه نموده به این مبلغ اضافه می گردد.

متقاضیان می توانند به وسیله تارنمای اینترنتی اقدام به ثبت نام نمایند یا در صورت لزوم با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1878

به "برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویداد محور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مستقل نمایشگاه پانزدهم گردشگری با سیاست رویداد محور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید