بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات حوادث غیرمترقبه کشاورزی

به گزارش لوکو، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از بخشودگی سود، کارمزد و جریمه دیرکرد تسهیلات خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه بخش کشاورزی که سررسید تسهیلات آن ها از 1 مهر ماه 96 تا 31 شهریور 98 است، اطلاع داد.

بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات حوادث غیرمترقبه کشاورزی

حجت علی شایانفر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، در مورد شرایط بارشی مناسب استان در سال آبی 97-98، گفت: طی دو سال گذشته میزان بارندگی های ما بیشتر از نرمال بود. با وجود فواید بسیار، سیلاب های ایجاد شده بیش از 2000 میلیارد تومان به بخش های مختلف از جمله زیربنایی، کشاورزی و مسکن خسارت وارد نموده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، با بیان اینکه ازجمله اقدامات ستاد بحران بازسازی بیش از 3000 واحد مسکونی است، اعلام کرد: این واحدها که از محل و با اعتبار بلاعوض منابع مدیریت بحران ساخته شد، طی هفته های آینده افتتاح می گردد.

شایانفر اعلام کرد: در مجموع طی سال 1398، 497 میلیارد تومان اعتبار، تسهیلات و یاری های بلاعوض برای بازسازی و جبران خسارت خسارت دیدگان مختلف اختصاص پیدا نموده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، گفت: حدود 11 هزار نفر از مجموع تسهیلات و 12 هزار و 249 نفر از خسارت دیدگان از یاری بلاعوض بهره مند شده اند، علاوه بر این، 324 میلیارد تومان اعتبار به منظور تامین سود، کارمزد و جریمه دیرکرد ناشی از امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی که سررسید تسهیلات آن ها از 1 مهر ماه 96 تا 31 شهریور 98 باشد، اختصاص یافته است.

وی اضافه نمود: سقف تسهیلات دریافتی جهت بهره مندی از امهال تسهیلات برداشته شده و بهره برداران خسارت دیده مشمول طرح تا هر سقفی از سود، کارمزد و جریمه دیرکرد معاف خواهند بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بار اقتصادی ناشی از امهال تسهیلات خسارت دیدگان کشاورزی تا به امروز بیش از 260 میلیارد تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1168

به "بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات حوادث غیرمترقبه کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات حوادث غیرمترقبه کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید