بیشتر آمریکایی ها معتقدند مقام های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می نمایند

به گزارش لوکو، براساس نظرسنجی ملی، بیشتر مردم آمریکا باور دارند که این مقام های دولت بایدن هستند که مستقیما دستورکار و سیاست این کشور را راهنمایی می نمایند، نه شخص جو بایدن.

بیشتر آمریکایی ها معتقدند مقام های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می نمایند

به نقل از یاهونیوز، 57 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی کنوانسیون اقدام دولت ها-ترافالگار گروپ گفتند که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به طور کامل وظایفش را انجام نمی دهد. 36 درصد گفتند اطمینان دارند او تمام سیاست ها و دستورالعمل ها را راهنمایی می نماید.

این نظرسنجی از اختلاف بین ایدئولوژی های سیاسی حکایت دارد؛ حدود 59 درصد رای دهندگان دموکرات گفتند بایدن مسوول این دولت است و 32 درصد گفتند او مسوول نیست.

84 درصد از رای دهندگان جمهوریخواه معتقدند بایدن به طور کامل وظایف ریاست جمهوری خود را انجام نمی دهد. تنها یازده درصد جمهوریخواهان باور دارند که او تمام سیاست ها را راهنمایی می نماید. 58 درصد از رای دهندگان مستقل گفتند باور ندارند بایدن به طور کامل مسوولیت هایش را انجام دهد، 36 درصد با آن مخالفت کردند.

حدود 10 درصد دموکرات ها و 5 درصد جمهوریخواهان و رای دهندگان مستقل پاسخ دادند که اطمینان ندارند بایدن در حال اداره این دولت باشد.

به گفته مارک مکلر، رئیس اقدام کنوانسیون دولت ها، نتایج این نظرسنجی ثابت میکند که مردم آمریکا تمایل دارند تا از شرایط جسمانی و روانی بایدن اطلاعات کسب نمایند. این نظرسنجی از 23 تا 25 ژوئن بین 1086 شرکت نماینده با حاشیه خطای مثبت و منفی 2.97 درصد انجام شد.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1685

به "بیشتر آمریکایی ها معتقدند مقام های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آمریکایی ها معتقدند مقام های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید