انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل اروند خرمشهر داریم

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، حیدر جعفری ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: فردا بازی مهمی با تیم اروند داریم و تمام کوشش خود را می کنیم تا همانند چهار دیدار قبلی عملکرد خوبی داشته باشیم و مثل دو بازی گذشته صاحب پیروزی شویم.

انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل اروند خرمشهر داریم

وی ادامه داد: ما برای مسابقه فردا بیش از هر بازی دیگری انگیزه و امید داریم و و حتی تعطیلی چند روزه تمرینات نیز نتوانسته بر میزان انگیزه و روحیه تیمی شهرداری تبریز تاثیر منفی بگذارد. می خواهم بگویم که هیچ بهانه ای برای ما وجود ندارد و در بازی فردا قطعا به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

جعفری گفت: با پیروزی در بازی فردا، تیم ما به جمع مدعیان می پیوندد و از این رو همه دست به دست هم داده ایم تا در این مسابقه با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم. سه امتیاز دیدار با اروند مهم است و می تواند موجب جهش چند پله ای ما در جدول مسابقات گردد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه اندازه از نحوه بازی و تاکتیک های تیم کارون اروند خرمشهر شناخت دارد، بیان کرد: من دو سال با آقای اکبر میثاقیان کار نموده ام و کاملا به تفکرات فنی و نوع بازی تیم های ایشان شناخت دارم. همچنین آقای احد عباسی آنالیزور تیم ما به خوبی نحوه بازی تیم اروند را آنالیز و آنالیز نموده و نقاط ضعف و قوت این تیم را در اختیار کادرفنی گذاشته است تا ما شناخت خوبی از حریف خود داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در انتها یادآور شد: تیم ما در چهار بازی که در فصل جاری انجام داده عملکرد رضایتبخشی داشته است. ما حتی در مسابقه ای که هفته اول در خانه آلومینیوم اراک باختیم نیز خوب بازی کردیم و در سه دیدار بعدی صاحب هفت امتیاز شدیم و به نظر من اگر این روند رو به جلو را ادامه دهیم، می توانیم در ردیف مدعیان صعود به لیگ برتر نیز قرار بگیریم.

لازم به ذکر است دیدار تیم های شهرداری تبریز و کارون اروند خرزمشهر از چارچوب بازی های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:15 فردا سه شنبه در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 71

به "انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل اروند خرمشهر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل اروند خرمشهر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید