حال و هوای قطر در آستانه جام جهانی

به گزارش لوکو، در فاصله 22 روز تا شروع جام جهانی قطر، کارگران همچنان مشغول کار هستند.

حال و هوای قطر در آستانه جام جهانی

در فاصله 22 روز تا شروع جام دنیای قطر، شهر دوحه خود را برای میزبانی مهم ترین رویداد فوتبالی دنیا آماده می نماید تا 32 تیم ملی دنیا و هواداران آن ها پس از ورود به این شهر با کمترین مشکل روبه رو باشند.

آنالیز ها نشان می دهد در بیشتر منطقه ها شهر پرچم کشور های حاضر در جام دنیای به چشم می خورد و در بعضی جا ها هم پرچم دو تیم که قرار است در اولین بازی به مصاف هم بروند، کنار هم نصب شده است.

از آنجایی که بخش زیادی از زیرساخت های قطر برای میزبانی هرچه بهتر جام دنیای آماده شده، اما در بعضی منطقه ها کارگران حتی تا ساعت 3 بامداد همچنان مشغول کار هستند تا به جای مانده مسائل احتمالی هم حل گردد.

از طرف دیگر در مانیتور های نصب شده در سطح شهر دوحه و مراکز خرید این شهر، تعداد زیادی از پرچم کشور های شرکت نماینده در جام دنیای و نماد این جام به نمایش درآمده است. پرچم ایران نیز در کنار دیگر کشور های حاضر در این رقابت ها در نقاظ مختلف دوحه به نمایش درآمده است.

کارگران خارجی که در دوحه مشغول کار هستند، در انتظار شروع جام دنیای مانده اند تا بازی ها را پیگیری نمایند. یکی از این کارگران که اهل آفریقاست در مصاحبه با خبرنگار ایسنا گفت که تیم ملی ایران و بعضی از بازیکنان آن را می شناسد و در جام دنیای هوادار تیم ملی ایران است.

جام دنیای 2022 قطر، 29 آبان شروع می گردد و تیم ملی فوتبال ایران در نخستین ملاقات خود، دوشنبه 30 آبان از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2115

به "حال و هوای قطر در آستانه جام جهانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "حال و هوای قطر در آستانه جام جهانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای قطر در آستانه جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید