ارومیه میزبان جام باشگاه های پاورلیفتینگ دنیا شد

به گزارش لوکو، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ میزبان مسابقات جام باشگاه های دنیا در این رشته ورزشی را معرفی کرد.

ارومیه میزبان جام باشگاه های پاورلیفتینگ دنیا شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، رییس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ گفت: اولین دوره جام باشگاه های دنیا در این رشته ورزشی به پیشنهاد ایران برگزار خواهد شد که میزبانی این رویداد مهم به ارومیه داده شده است.

گاستون پاراژ، اضافه نمود: هدف از سفر به این شهر، بازدید از مراحل آماده سازی محل اسکان ورزشکاران و سالن برگزاری مسابقات جام باشگاه های دنیا است.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی برای حضور مربیان و داوران در این رقابت ها از جمله دیگر اهداف ما در این سفر به شمار می رود.

رییس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ بیان نمود: ایده برگزاری این مسابقات توسط ایرانی ها داده شد که برگرفته از جام باشگاه های دنیا در رشته کشتی بود و مورد موافقت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ نیز نهاده شد.

پاراژ گفت: در این مسابقات تا به امروز حضور 6 تیم خارجی و 2 تیم ایرانی قطعی شده و هر تیم با 20 ورزشکار و همراه حضور خواهد یافت.

وی اضافه نمود: این رقابت ها قرار است مرداد سال جاری با رعایت همه موارد بهداشتی برگزار گردد.

پاراژ قرار است در این سفر با استاندار آذربایجان غربی ملاقات و بعد از بازدید از سالن محل برگزاری مسابقات و هتل محل اسکان ورزشکاران، در نشستی خبری با رسانه ها نتایج بازدیدش از امکانات ارومیه را به خبرنگاران تشریح کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1630

به "ارومیه میزبان جام باشگاه های پاورلیفتینگ دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارومیه میزبان جام باشگاه های پاورلیفتینگ دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید