JBL از چندین هدفون و اسپیکر نو در IFA 2023 رونمایی کرد

به گزارش لوکو، نمایشگاه IFA 2023 از فردا به طور رسمی کار خود را شروع می نماید ولی بسیاری از شرکت ها یک یا دو روز قبل از شروع به کار این نمایشگاه، تازهترین محصولات خود را معرفی می نمایند. JBL همیشه در این نمایشگاه حضور قابل توجهی دارد و روز گذشته از چندین اسپیکر و و هدفون تازه رونمایی کرد. در ادامه به ویژگی ها و قیمت این محصولات می پردازیم.

JBL از چندین هدفون و اسپیکر نو در IFA 2023 رونمایی کرد

اسپیکر های هوشمند سری JBL Authentics

اول از همه باید به اسپیکرهای هوشمند سری JBL Authentics بپردازیم که از طراحی کلاسیکی بهره می برند و در سه میزان راهی بازار می شوند. اسپیکر Authentics 500 مدل پرچم دار این خانواده است که 630 یورو قیمت دارد. توان خروجی این اسپیکر 270 وات است و از سه توییتر 1 اینچی و 3 ووفر 2.75 اینچی هم بهره می برد. مدل Authentics 300 عمر باتری 8 ساعته دارد که با قیمت 430 یورو به فروش می رسد. در نهایت باید مدل Authentics 200 را معرفی کنیم که کوچک ترین مدل این خانواده است و 330 یورو قیمت دارد. البته مانند مدل 500، این اسپیکر دارای باتری نیست و باید همیشه به برق وصل باشد.

همانطور که گفتیم، هر سه اسپیکر از نوع هوشمند محسوب می شوند و از دستیارهای صوتی الکسا آمازون و گوگل اسیستنت پشتیبانی می نمایند. یکی از ویژگی های کاربردی این اسپیکرها، پشتیبانی آن ها از شخصی سازی اکولایزر است که مزیت مهمی محسوب می گردد.

هدفون های روگوشی JBL Live 770NC و 670NC

دو هدفون رو گوشی JBL Live 770NC و JBL Live 670NC از نظر حذف نویز حرف زیادی برای گفتن دارند. هر دو در زمینه های مختلف به طور محسوسی بهبود یافته اند و به لطف استفاده از درایورهای 40 میلی متری باکیفیت، صدای بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. عمر باتری این دو هدفون در صورت فعال بودن سیستم حذف نویز به 50 ساعت می رسد و با غیرفعال کردن این مشخصه، می توانید از عمر باتری 65 ساعته بهره ببرید. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع، اگر فقط این هدفون ها را 5 دقیقه به شارژر وصل کنید، می توانید 4 ساعت از آن ها بهره ببرید.

هدفون JBL Live 770NC با قیمت 180 یورو و مدل JBL Live 670NC با قیمت 130 یورو راهی بازار خواهند شد. با توجه به این تفاوت قیمتی، بدون شک تفاوت هایی با هم دارند ولی JBL در خصوص این موضوع به جزئیات دقیقی اشاره نکرده است.

ایرباد JBL Soundgear Sense

حالا باید به سراغ ایرباد JBL Soundgear Sense برویم که می توانید از آن به عنوان ایرباد معمولی یا هدفون دور گردنی بهره ببرید. به لطف وجود گواهی IP54، لازم نیست نگرانی زیادی بابت عرق کردن داشته باشید. طراحی ایرباد از نوع باز است و بنابراین صدای محیط را به خوبی می توانید بشنوید و این مشخصه برای بعضی کاربران اهمیت زیادی دارد.

در این هدفون خبری از سیستم حذف نویز نیست و برای مکالمه تلفنی 4 میکروفون در بدنه تعبیه شده است. عمر باتری هدفون به 6 ساعت می رسد و کیس می تواند 3 مرتبه هدفون را شارژ کند. این هدفون با قیمت 150 یورو راهی بازار می گردد.

اسپیکر JBL PartyBox Ultimate

افرادی که در پی استفاده از اسپیکرهای غول پیکر برای دورهمی ها و مهمانی ها هستند باید به سراغ این اسپیکر بسیار بزرگ بروند. در این اسپیکر شاهد استفاده از دو درایور میان رده، تیوتر دوگانه و دو ساب ووفر 9 اینچی هستیم. JBL توان خروجی این اسپیکر را رسما اعلام نکرده ولی گفته که می تواند صدای موردنیاز برای فضایی در حد دو زمین بسکتبال را تامین کند. این اسپیکر با قیمت بسیار بالای 1500 یورو به دست کاربران می رسد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2242

به "JBL از چندین هدفون و اسپیکر نو در IFA 2023 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "JBL از چندین هدفون و اسپیکر نو در IFA 2023 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید