نمایشگر 2 در 1 فیلیپس با ترکیبی منحصر به فرد از نمایشگر LCD و کتابخوان

به گزارش لوکو، فیلیپس به تازگی یک مانیتور نو دو در یک با نمایشگر دوگانه در چین عرضه نموده است. این مانیتور دو فناوری صفحه نمایش را ارائه می دهد: یک صفحه نمایش ال سی دی 23.8 اینچی با وضوح بالای Quad HD و دیگری یک صفحه نمایش جوهری (E-Ink). این شرکت ادعا می نماید که این فناوری ترکیبی قابلیت استفاده و عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

نمایشگر 2 در 1 فیلیپس با ترکیبی منحصر به فرد از نمایشگر LCD و کتابخوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، مانیتور دو در یک فیلیپس با شماره مدل 24B1D5600 شناخته می گردد. این مانیتور برای کاربران حرفه ای طراحی شده است. قابل چرخش است و از تنظیمات ارتفاع و شیب پشتیبانی می نماید. تغییر سفارشی تنظیمات مانیتور آن را به یک محصول همه کاره تبدیل نموده است.

نمایشگر اولیه این مانیتور دو در یک رزولوشن 2560 در 1440 و 99.8 ٪ طیف رنگی sRGB را ارائه می دهد. نمایشگر ثانویه E-ink این محصول نیز به رزولوشن 1200 در 1600 مجهز شده است. نمایشگر E-ink به کاربران این امکان را می دهد تا از خواندن اسناد و وب سایت ها بدون خستگی چشم لذت ببرند.

به گفته فیلیپس، مانیتور نو این شرکت بسیار کارآمد است و 80 درصد انرژی کمتر نسبت به یک صفحه نمایش معمولی در این میزان مصرف می نماید. این دستگاه دو پورت Type-C را ارائه می دهد.

نمایشگر ال سی دی اصلی به یک درگاه 90 واتی پرقدرت Type-C که از انتقال داده با سرعت بالا پشتیبانی می نماید، مجهز شده است. در حالی که نمایشگر ثانویه یک درگاه شارژ سریع 15 واتی Type-C را ارائه می دهد که می تواند به عنوان یک منبع تغذیه برای تلفن های همراه و سایر دستگاه های هوشمند و یک نمایشگر جداگانه مورد استفاده قرار گیرد.

مانیتور دو در یک نو فیلیپس اکنون در چین با قیمت 5999 یوان (حدود 838 دلار) به فروش می رسد. در مورد عرضه این محصول در بازار های جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2107

به "نمایشگر 2 در 1 فیلیپس با ترکیبی منحصر به فرد از نمایشگر LCD و کتابخوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر 2 در 1 فیلیپس با ترکیبی منحصر به فرد از نمایشگر LCD و کتابخوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید