آیفون 14 مکس 6.7 اینچی جایگزین آیفون مینی خواهد شد

به گزارش لوکو، آیفون 12 مینی فروش خوبی نداشت، اما آیفون 12 پرو مکس بر خلاف آیفون 12 مینی با استقبال گسترده کاربران اپل روبه رو شد. در اوایل امسال آمار و ارقام تحلیلگران CIRP نشان داد که بزرگ ترین و گران ترین آیفون اپل به طور قطع از کوچک ترین (و مقرون به صرفه ترین) آیفون این شرکت فروش بیشتری داشته است. اگر شرکت اپل تصمیم دارد در سری آیفون 14 مدل مینی خود را با یک مدل بزرگ تر جایگزین کند، باید به آن حق داد. یک مدل بزرگ تر با قیمت کمتر باید فروش خوبی داشته باشد، حتی اگر سخت افزار دوربین آیفون پرو مکس را از دست بدهد.

آیفون 14 مکس 6.7 اینچی جایگزین آیفون مینی خواهد شد

آیفون 14 مکس که احتمالا با این نام معرفی خواهد شد باید صفحه نمایش 6.7 اینچی مشابه مدل آیفون پرو مکس داشته باشد، مگر اینکه با مشخصات فنی آیفون 14 و با نمایشگر 6.1 اینچی عرضه گردد. در واقع ممکن است که این دو گوشی از پنل های یکسانی استفاده نمایند، زیرا انتظار می رود که اپل از پنل های 120 هرتزی LTPO OLED در چهار مدل آیفون خود استفاده کند.

آیا این سرانجام عصر آیفون مینی است؟ به اسم یک دیوایس تقریبا خاص ممکن است این سرانجام آیفون های زیر 6 اینچ نباشد. به نظر می رسد که آیفون SE تازهی در راه است و مدل 2020 ابعادی مشابه آیفون مینی خواهد داشت. اگر شرکت اپل حاشیه های این نمایشگر را مقداری کم نموده و از صفحه نمایش بزرگ تری استفاده کند، آیفون SE تازه می تواند عیب بزرگ آیفون مینی که همان کوچکی نمایشگر است را حل نماید. احتمالا این مدل آیفون از تازهترین چیپست یا برترین دوربین ها استفاده نخواهد کرد، اما قیمت مناسب تر می تواند فروش گوشی های با ابعاد کوچک را بهبود ببخشد.

به هر حال، سری آیفون های 14 باید طراحی نسبتا بزرگی داشته باشد. این را می توان در رندر های منتشر شده از توییتر پروسر به طور واضح دید. انتظار می رود که اپل حسگر اثر انگشت (احتمالا در قسمت کناری و روی دکمه پاور) و حفره نمایشگر دوربین سلفی را جایگزین ناچ نمایشگر کند. البته، رندرهای سری 7 اپل واچ با با محصول واقعی مطابقت نداشت. بنابراین بهتر است کمی احتمال دهیم که آیفون 14 هم مانند رندرهایش نباشد. به خصوص که اساسا یک سال کامل تا عرضه آیفون 14 فاصله داریم و قطعا در طی این مدت اخبار و تصاویر احتمالی بیشتری از سری آیفون های 14 منتشر خواهد شد.

منبع:GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1776

به "آیفون 14 مکس 6.7 اینچی جایگزین آیفون مینی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 14 مکس 6.7 اینچی جایگزین آیفون مینی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید