10 سایت شگفت انگیز ایجاد شده توسط برف

به گزارش لوکو، از زمستان لذت ببرید ? یا شاید به اندازه کافی برای زندگی شما کافی نباشد ? نگاهی به این سایت‌های شگفت‌انگیز که توسط برف و یخ ایجاد شده‌اند بیاندازید . بسیاری از آن‌ها غیر زمینی به نظر می‌رسند و یک‌بار دیگر طبیعت را ثابت می‌کنند که یک هنرمند نابغه باشد .

10 سایت شگفت انگیز ایجاد شده توسط برف

10. رود Tadami , Aizu , فوکوشیما , ژاپن
بارش برف در Aizu یکی از سنگین‌ترین برف در ژاپن است . خط Tadami از منطقه عبور می‌کند و پل بالای رودخانه Tadami . در طول زمستان , جنگل‌های in پوشیده از برف شده‌اند و در نتیجه این مکان تماشایی را ایجاد می‌کنند .
چطور به آنجا برسیم ?
دسترسی آسان با قطار از تقریبا هر شهری در ژاپن .
9. رودخانه Snake , وایومینگ , آمریکا
این رودخانه از محیط متنوعی سرچشمه می‌گیرد - از سرچشمه‌های آن در پارک ملی Yellowstone , پارک ملی Teton , پارک ملی Recreation کانیون و پارک‌های دیگر . در طول زمستان , سرچشمه‌های آن به خصوص از بالا به نظر می‌رسند .
چرا به آنجا بروی ?
برای دیدن رودخانه می‌توانید از چندین پارک و مکان مختلف انتخاب کنید .
8. آبشار Snoqualmie , سیاتل , واشنگتن , آمریکا
آبشار یکی از زیباترین جاذبه‌ها در شهر سیاتل است که با پارک زیبایی احاطه شده‌است . این مکان پس از یک نمایش تلویزیونی به دنیا آمد . شیب آبشار در زمستان یخ می‌زند و این قندیل‌های درخشان را ایجاد می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ?
یک سفر کوتاه از سیاتل . یک دیدگاه خوب وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد که از افتادن به راحتی لذت ببرید .
7. دریاچه آبی , Biei , Hokkaido , ژاپن
این استخر به خاطر رنگ آبی فوق‌العاده آبی آن مشهور است . درختان برجسته در طول زمستان به نظر زیبا می‌رسند . منظره سفید با آب آبی غیر زمینی می‌شود . این یک جاذبه توریستی مشهور بعد از آن بود که اپل از عکسی که برای سیستم‌عامل OS X استفاده می‌کرد استفاده کرد .
چطور به آنجا برسیم ?
از Biei به آنجا بروید - یک شهر زیبا .
6. سنت جوزف شمالی , میشیگان , آمریکا
این دریاچه که در دریاچه میشیگان ساخته شده‌است و یکی از دریاچه‌های بزرگ آمریکای شمالی است , دو فانوس‌دریایی دارد . در طول زمستان امواج به اسکله می‌ریزند و یخ می‌زنند . در نتیجه , آرایش یخی شگفت‌انگیز , فانوس‌های دریایی را پوشانده و شبیه یک دم جن و پری به نظر می‌رسد .
چطور به آنجا برسیم ?
می‌توانید از پارک Tiscornia به اسکله بروید .
5. Perito مورنو , استان سانتا کروز , آرژانتین
این یخچال یکی از جاذبه‌های اصلی در پاتاگونیا می‌باشد . بازدیدکنندگان می‌توانند کوه یخی را با پیاده‌روی بر روی آن بررسی کنند . لایه‌های یخ شناور و کوهه‌ای یخی زیبایی اضافی را به یخچال اضافه می‌کنند که قله‌های یخی آن‌ها آن را به یک مکان منحصر به فرد تبدیل می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ?
اتوبوس‌ها از آل Calafate هر روز تعطیل می‌شوند . جاده to مورنو نیز بسیار تماشایی است .
4. راه‌آهن Rhaetian در مناطق Albula / Bernina , سوییس
گفته می‌شود که این خط the مسیر قطار در جهان را فراهم می‌کند . این واقعا شگفت‌انگیز است , به خصوص در طول زمستان , چون منطقه پوشیده از لایه ضخیم برف است .
چطور به آنجا برسیم ?
Albula با استفاده از چشمه‌های آب‌گرم سنت موریتز در Engadine , Thusis را به هم پیوند می‌دهد . از اینجا Bernina اکسپرس به داووس و Tirano ایتالیا می‌رود .
3. دریاچه آبراهام , آلبرتا , کانادا
دمای هوا ممکن است زیر 30 درجه سانتیگراد در اینجا کاهش پیدا کند در نتیجه این دریاچه بزرگ یخ می‌زند . دایره‌های منحصر به فرد حباب‌های منجمد کننده گاز متان هستند که از عمق می‌اید . این باعث ایجاد پدیده غیرعادی می‌شود که در زمستان خیلی باور نکردنی به نظر می‌رسد .
چطور به آنجا برسیم ?
این دریاچه مصنوعی در امتداد رودخانه Saskatchewan در غرب آلبرتا قرار دارد .
2. رود آبی , گرینلند
این رودخانه از یک یخچال ذوب کننده تغذیه می‌شود , بنابراین هر سال تغییر شکل می‌دهد . با این حال , این یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن به کایاک است . و آب شفاف کریستال در سطح سفید , مناظر شگفت‌انگیز را ایجاد می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ?
با هواپیما از کانادا , دانمارک یا ایسلند . با کشتی از آمریکا , کانادا , اروپا . در ( گرینلند ) بازدید کنندگان از هواپیماها و کشتی‌ها سفر می‌کنند .
1. دریاچه بایکال , سیبری , روسیه
عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین دریاچه در دنیا به عمق 1,642 متر ( 5,387 فوت ) می‌رسد و زمانی که منجمد می‌شود , نقطه زیبایی می‌شود . این تصاویر در طول فصل سرما ساخته شده‌اند و این عکس‌های شگفت‌انگیز را به تصویر می‌کشند .
چطور به آنجا برسیم ?
برای رفتن به ایرکوتسک پرواز کنید و سپس با قطار یا اتوبوس به آنجا بروید .

انتشار: 16 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 4

به "10 سایت شگفت انگیز ایجاد شده توسط برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سایت شگفت انگیز ایجاد شده توسط برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید