کمیسیون عمران مجلس اجرای پیوست فرهنگی در پروژه ها را پیگیری می نماید

به گزارش لوکو، خبرنگاران: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پروژه های عمرانی نظام نامه پیوست فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جدی پیگیری می نماید.

کمیسیون عمران مجلس اجرای پیوست فرهنگی در پروژه ها را پیگیری می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی هاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: انقلاب ما بر اساس یک دست آرمان ها و ارزش ها پایه گذاری شده که در آن بیش از همه تاکید بر فرهنگ و جنبه های فرهنگی اقدامات بوده است.

هاشمی اضافه کرد: ما باید تمام تلاشمان بر این باشد که کارهایی که در حوزه های مختلف انجام می گردد با ارزش های فرهنگی نظام همخوانی داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن نظام نامه پیوست فرهنگی، ادامه داد: تمام فعالیت های عمرانی و مالی ما باید در راستای نظام نامه پیوست فرهنگی باشد تا این اقدامات به اعتلای ارزش های فرهنگی نظام بیانجامد.

وی گفت: اگر به نظام نامه پیوست فرهنگی توجه نگردد طرح ها و پروژه ها بعد از گذشت مدتی بدلیل آسیب های احتمالی فرهنگی که بوجود می آورند، از آن بازده ای که قرار بوده داشته باشند، برخوردار نمی شوند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در خاتمه نیز گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پروژه های عمرانی نظام نامه پیوست فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جدی پیگیری می نماید تا همه این پروژه ها دارای پیوست فرهنگی باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 834

به "کمیسیون عمران مجلس اجرای پیوست فرهنگی در پروژه ها را پیگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون عمران مجلس اجرای پیوست فرهنگی در پروژه ها را پیگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید