کلهر: پرسپولیس زیبا بازی می نماید و می تواند باز هم قهرمان گردد، بازیکنان صبوری نمایند

به گزارش لوکو، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه باید آرامش خود را حفظ نمایند تا سرخپوشان در دیدارهای آینده دچار مشکل نشوند.

کلهر: پرسپولیس زیبا بازی می نماید و می تواند باز هم قهرمان گردد، بازیکنان صبوری نمایند

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس به فرایند رو به رشد خود ادامه داد و موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه استقلال و فولاد ایجاد کرد. تیم شادابی خود را حفظ نموده و می بینیم چقدر کارهای ترکیبی و موقعیت های زیادی به وجود می آورد. پرسپولیس در این مسابقه می توانست گل های بیشتری بزند و مستحق این پیروزی بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درخصوص اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس به محمدحسین زاهدی فرد توضیح داد: پنالتی فولاد با اشتباه فاحشی اعلام شد، اما بازیکنان باید صبر نموده و آرامش خود را حفظ نمایند تا تیم دچار مشکل نگردد. وقتی پرسپولیس می تواند به این زیبایی بازی کند، باز هم قهرمان لیگ برتر می گردد. امیدوارم بازیکنان عظیم و کلیدی پرسپولیس با حفظ آرامش، کیفیت بازی خود را بالا ببرند. همچنین امیدوارم VAR به ایران بیاید تا از این شرایط داوری نجات پیدا کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه های فراوان نیمکت بعضی تیم ها گفت: این اتفاقات در فوتبال ما باب شده و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال باید به مربیان آموزش دهد که زیاد اعتراض ننمایند. امیدوارم مربیان ما بیشتر صبوری نمایند و بدانند این حاشیه ها روی فرایند فنی تیم موثر است. بازی زیبایی دیدیم و فولاد هم تا به امروز عملکردی فوق العاده ارائه نموده است. این یک پیروزی حیاتی برای پرسپولیس بود و فکر می کنم لیگ ما روزبه روز جذاب تر می گردد.

کلهر درباره شرایط خط دفاعی سرخپوشان با مصدومیت سید جلال حسینی عنوان نمود: بازیکنی چون محمد انصاری هنگام مصدومیت سید جلال و تعویض کنعانی زادگان می تواند یاری زیادی به دفاع پرسپولیس کند. انصاری عملکرد بسیار خوبی در دفاع وسط و دفاع چپ داشته و می تواند این خلأ دفاعی را پُر کند. پرسپولیس تا اینجای کار دفاع مستحکمی داشته و می بینیم سید جلال با وجود اینکه سن و سال بالایی دارد، چقدر آماده کار می نماید. فشار سنگینی روی حسینی بود و گل محمدی هم از این موضوع مطلع است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه سرمربی پرسپولیس باید به گونه ای از بازیکنانش بازی بگیرد که آنها آسیب نبینند، گفت: باید به بازیکنانی چون سید احسان حسینی هم فرصت داده گردد و محمد انصاری هم خودش را ثابت نموده است. پرسپولیس خیلی زیبا و شناور بازی می نماید و با این نوع بازی و استفاده از این تاکتیک ها، یک پای قهرمانی است. چند جابجایی تأثیر چندانی روی فرایند خوب پرسپولیس نمی گذارد، اما امیدوارم بازیکنان سلامت خود را به دست بیاورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1412

به "کلهر: پرسپولیس زیبا بازی می نماید و می تواند باز هم قهرمان گردد، بازیکنان صبوری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: پرسپولیس زیبا بازی می نماید و می تواند باز هم قهرمان گردد، بازیکنان صبوری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید