پرسپولیسی ها و استقلالی ها کرکری های 1400 را استارت زدند

به گزارش لوکو، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

پرسپولیسی ها و استقلالی ها کرکری های 1400 را استارت زدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از دیروز ظهر که قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد، کرکری طرفداران پرسپولیس و استقلال هم آغاز شد. سال ها قبل که استقلال قهرمان آسیا و پرسپولیس قهرمان جام حذفی آسیا شدند، کرکری هایی شکل گرفت که جالب بود. مثلاً پرسپولیسی ها می گفتند استقلال با بردن امثال اندونزی به فینال آسیا رسید و استقلالی ها می گفتند شما در خود فینال جام حذفی نماینده بحرین را بردید. این کرکری ها که بعضاً شیرین هم هست، تا همین دیروز هم ادامه داشت و با قرعه کشی دور جدید لیگ قهرمانان آسیا، شدت گرفت. این بار گروه آسان پرسپولیس و همگروهی با گوای هندوستان سوژه شد. بازیکنان استقلال در تمرین می گفتند انگار خود یحیی قرعه را برداشته و طرفداران استقلال هم قرعه آسان پرسپولیس را سوژه نموده و نوشتند الان سیدجلال می گوید عده ای نمی خواهند ما در آسیا از گروه مان صعود کنیم! از آن سو طرفداران پرسپولیس نوشتند استقلال و گوای هند هر دو در سید 3 بودند اما استقلالی ها از صبح دارند تیم هندی را مسخره می نمایند!

پرسپولیس در 4 سال گذشته 2 بار به فینال آسیا رسیده ولی استقلال 7، 8 سال پیش فقط یک بار به نیمه نهایی رسید که آنجا باخت. در واقع قهرمانی آسیا حسرت پرسپولیسی ها بوده ولی خب آنها در سال های اخیر تنها آبروی فوتبال ایران بوده اند. در عوض استقلال هنوز با 2 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 3 عنوان سومی پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا محسوب می گردد اما از وقتی جام باشگاه های آسیا به لیگ قهرمانان تغییر نام داده، آنها توفیقی به دست نیاورده اند. دیروز پرویز مظلومی در واکنش به قرعه نسبتاً سخت استقلال گفت اگر آنها ستاره های بزرگی دارند، ما هم استقلال هستیم اما خب با این حرف ها هیچ تیمی در آسیا پیروز نمی گردد و آنچه مسلم است، استقلال (مثل پرسپولیس) حتماً باید برای بازی هایی که از اواخر فروردین 1400 آغاز می گردد، تیمش را تقویت کند. فصل گذشته که استقلال پرمهره تر بود، به پاختاکور باخت. البته آنها نتوانستند از نفرات جدیدی که گرفته بودند، استفاده نمایند و چوب اختلافات سعادتمند و مجیدی را هم خوردند به طوری که تیم با مجید نامجومطلق به آسیا رفت!

کرکری آسیای 1400 از دیروز در فضای مجازی آغاز شد و مسلماً با آغاز مسابقات شدت هم می گیرد. اگر از یکسری توهین ها بگذریم (که به هیچ وجه قشنگ و قابل دفاع نیست) باید گفت کلیت ماجرا جذاب است. اینکه استقلالی ها حریف هندی پرسپولیس را سوژه کردند و پرسپولیسی ها گفتند استقلال و گوای هند در یک سید بودند، هیجان قرعه کشی را بالا می برد. هیجانی که می تواند به جذابیت بیشتر لیگ قهرمانان آسیا یاری کند. البته فولاد و تراکتور هم کار سختی در آسیا دارند و فولاد حتی باید در پلی آف با العین امارات بازی کند. سختی کار سال جاری وقتی بیشتر می گردد که بدانیم برخلاف سال های گذشته همه تیم های دوم گروه ها به مرحله بعدی صعود نمی نمایند و نمایندگان ایران اگر می خواهند خیال طرفداران خود را راحت نمایند، حتماً باید سرگروه شوند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1428

به "پرسپولیسی ها و استقلالی ها کرکری های 1400 را استارت زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها و استقلالی ها کرکری های 1400 را استارت زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید