کرونا همچنان می تازد؛ هند و آلمان رکوردار شدند

به گزارش لوکو، بنابر اعلام مقامات هند در شبانه روز گذشته نزدیک به 70 هزار مبتلای جدید به کرونا در این کشور شناسایی شده اند و آلمان نیز از ثبت رکورد در این زمینه اطلاع داد.

کرونا همچنان می تازد؛ هند و آلمان رکوردار شدند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به نقل از اسپوتنیک، ویروس کرونا همچنان در گوشه و کنار جهان در حال تاخت و تاز است و هر روز شمار بیشتری از مردم جهان را گرفتار می نماید.

در حال حاضر کشور های آمریکای لاتین به دلیل آنکه در فصل زمستان به سر می برند درگیری بیشتری با کووید 19 دارند، اما در هند نیز این بیماری تحت کنترل درنیامده است.

بنا بر اعلام مقامات بهداشت هند، در شبانه روز گذشته در این کشور 69 هزار و 652 مورد جدید ابتلا به کووید 19 شناسایی شده است که در نوع خود یک رکورد است. این نخستین بار نیست که شمار موارد ابتلا در این کشور رکورد می زند در یک ماه گذشته هر روز تعداد بیمار جدید شناسایی شده افزایش یافته است. تا به امروز دو میلیون و 830 هزار نفر در هند به کرونا مبتلا شده اند.

کرونا در آمریکا

در حال حاضر آمریکا با بیش از 5 میلیون و 500 هزار مبتلا و همچنین بیش از 173 هزار قربانی در صدر کشور های آلوده به این ویروس قرار گرفته است. برزیل با بیش از سه میلیون و 450 هزار مبتلا در رده دوم قرار گرفته است. 111 هزار نفر نیز در این کشور قربانی کرونا شده اند.

در آلمان که در دور نخست این همه گیری توانسته بود به خوبی بیماری را در همان مراحل اولیه کنترل کند بار دیگر تعداد موارد ابتلا در حال افزایش است و بنا بر اعلام مقامات بهداشتی این کشور برای نخستین بار در دور دوم همه گیری کرونا در یک شبانه روز هزار و 707 بیمار جدید شناسایی شده است.

بنا بر اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، کشور های مختلف برای متوقف کردن این بیماری استفاده از واکسن هایی که خود ساخته اند را شروع نموده اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1096

به "کرونا همچنان می تازد؛ هند و آلمان رکوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا همچنان می تازد؛ هند و آلمان رکوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید