کاردستی با پوست پسته؛ آموزش چند کاردستی ساده و بچگانه

به گزارش لوکو، در این مطلب شما را با ساخت کاردستی با پوست پسته آسان، ساده و بچگانه به همراه فیلم آموزشی آشنا خواهیم کرد. برای ساخت کاردستی با پوست پسته به مقداری پسته، چسب و موادی برای رنگ آمیزی (اختیاری) احتیاج خواهید داشت.

کاردستی با پوست پسته؛ آموزش چند کاردستی ساده و بچگانه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

گل کاکتوس با پوست پسته

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاره، یکی از ایده های جالب برای ساختن کاردستی با پوست پسته، ساخت گل کاکتوس گوشت برگی یا به اصطلاح ساکولنت است. برای ساخت این کاردستی جالب به مقداری پوست پسته، رنگ روغن یا گواش برای رنگ کردن پوست پسته ها و چسب (چسب مایع یا چسب تفنگی برای چسباندن پوسته ها به یکدیگر) احتیاج خواهید داشت. برای انجام این کار اگر پسته های شما بو داده و شور بوده اند، ابتدا آن ها را بخوبی با آب بشویید تا حالت نمکی آن ها رفع گردد؛ سپس بعد از خشک شدن آن ها دست به کار شوید و پوسته ها را رنگ آمیزی کنید؛ اگر هنر خوبی در رنگ آمیزی داشته باشید می توانید پوسته ها را با دو رنگ قرمز و سبز رنگ کنید و محل جدایی رنگ ها را با در یکدیگر مات کنید تا نتیجه کار شبیه به یک کاکتوس کاملا طبیعی جلوه کند.

جا شمعی با پوست پسته

یکی دیگر از ایده ها برای ساخت کاردستی با پوست پسته، ساخت یک جا شمعی به شکل گل با پوست پسته است. برای ساخت این کاردستی نیز مانند گل کاکتوس به پوست پسته، رنگ روغن یا گواش برای رنگ کردن پوست پسته ها (اختیاری) و چسب و به تعداد لازم شمع دایره ای احتیاج خواهید داشت. ساختن این کاردستی نیز کار سختی نیست؛ با نگاه به الگوی آن می توانید به راحتی این جا شمعی زیبا را در خانه بسازید. با این حال یک ویدئوی آموزشی در این خصوص برای شما قرار داده ایم.

ایده هایی برای ساخت درخت تزیینی با پوست پسته

شاید درست کردن درخت تزیینی آن هم با پوست پسته کار کمی سختی باشد؛ اما اگر ابزار آن را در دست دارید، دست به کار شوید و این کار را امتحان کنید. در ادامه شما را با چند ایده برای این کار آشنا خواهیم کرد. در ابتدا یک ویدئوی آموزشی و سپس چنده ایده را مشاهده خواهید کرد.

چند ایده تصویری دیگر برای ساخت کاردستی با پوست پسته

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1190

به "کاردستی با پوست پسته؛ آموزش چند کاردستی ساده و بچگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاردستی با پوست پسته؛ آموزش چند کاردستی ساده و بچگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید