کاربران اپل بیشترین ارتباط عاطفی را با این برند دارند

به گزارش لوکو، نتایج یک تحقیق نشان می دهد که در دوران همه گیری بیماری کووید 19، شرکت اپل توانسته است که رتبه نخست لیست برند هایی را که کاربران با آن ارتباط عاطفی بیشتری را دارند به خود اختصاص دهد.

کاربران اپل بیشترین ارتباط عاطفی را با این برند دارند

با توجه به نتایج تحقیق MBLM به نام میزان رابطه نزدیک کاربران با یک برند در دوران همه گیری بیماری کووید 19، که در آن برند های مختلف و میزان ارتباط عاطفی کاربران با آن برند در دوران بحران جهانی بررسی شده است، می توان گفت که کاربران با برند اپل بیشترین ارتباط عاطفی را در مقایسه با سایر برند ها داشته اند.

در تحقیق قبلی که توسط MBLM در ماه می (اردیبهشت ماه) منتشر شده بود هم اپل توانسته بود که رتبه نخست این لیست را به خود اختصاص دهد. بعد از اپل شرکت های آمازون و گوگل به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند. این بررسی همچنین نشان می دهد که شرکت اپل انتخاب اول خانم ها است در حالی که مردان شرکت آمازون را به عنوان انتخاب اول خود انتخاب کرده اند.

بعد از گوگل، قرارگیری والمارت (Walmart) و یوتوب به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم، پنج شرکت برتر این لیست را تشکیل می دهند. شما می توانید که لیست کامل این برند ها را در زیر مشاهده کنید.

  1. اپل
  2. آمازون
  3. گوگل
  4. والمارت
  5. یوتوب
  6. تویوتا
  7. دیزنی (Disney)
  8. تنفلیکس
  9. شورولت
  10. پلی استیشن

نگاهی به تحقیق قبلی نشان می دهد که برند های گوگل، یوتوب و تویوتا، برند هایی هستند که امسال و در دوران بحران جهانی به این لیست اضافه شده اند.

MBLM در رابطه با این تحقیق اجرا شده می گوید: بررسی امسال نشان می دهد که توجه افراد بیشتر به برند های رسانه ای که به تولید محتوای سرگرم کننده می پردازند جلب شده است و در این لیست تنها نام دو برند خودروسازی به چشم می خورد. این موضوع نشان می دهد که کاربران بیشتر به دنبال دیدن محتوای جذاب ارائه شده توسط برند های تولید کننده محتوای سرگرم کننده هستند و کمتر به خودرو هایشان توجه می کنند.

بخشی دیگری از این تحقیق نشان می دهد که به دلیل همه گیری بیماری کووید 19، کاربران زیادی از پلتفرم های مختلف جهت ارتباط برقرار کردن با یکدیگر استفاده کرده اند. این موضوع باعث شده است که برخی از این برند ها رشد %23 را تجربه کنند. به عنوان Zoom به برندی تبدیل شد که کاربران بیشترین استفاده از آن را در این بحران جهانی داشته اند. بعد از این برند، برند های Purell و نتفلیکس که در واقع بخشی از اکوسیستم تلفن های همراه هستند، رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

بررسی های MBLM نشان می دهد که شرکت های که کاربران بیشترین ارتباط عاطفی را با آن ها داشته اند توانسته اند که در سه ماهه اول سال 2020 عملکرد بهتری را در زمینه های افزایش درآمد، قیمت سهام و افزایش در سود داشته باشند.

MBLM این تحقیق را در اواخر تابستان 2020 و با بررسی نظرات 3000 نفر در سراسر کشور آمریکا انجام داده است.

  • مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه هر چهار مدل آیفون 12 فاش شد

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1217

به "کاربران اپل بیشترین ارتباط عاطفی را با این برند دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران اپل بیشترین ارتباط عاطفی را با این برند دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید