چین دومین آزمایشگاه فضایی خود را در مدار زمین قرار می دهد

به گزارش لوکو، خبرگزاری های دولتی چین امروز (یکشنبه) خبر دادند که چین قرار است یک آزمایشگاه فضایی دیگر را در مدار زمین قرار دهد.

چین دومین آزمایشگاه فضایی خود را در مدار زمین قرار می دهد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ چین برای راه اندازی دومین آزمایشگاه فضایی در سه ماهه سوم امسال آماده می گردد.

خبرگزاری دولتی شین هوا امروز (یک شنبه) اطلاع داد که چین قرار است یک آزمایشگاه فضایی دیگر را در مدار زمین قرار دهد. این آزمایشگاه فضایی که دومین آزمایشگاهی است که چین در مدار قرار می دهد.

خبرگزاری دولتی شین هوا در روز یک شنبه، بخشی از طرح این کشور برای سرنشین دار کردن ایستگاه فضایی تا سال 2022 است؛ یک ایستگاه فضایی دائمی که سرنشینانش قادر به ارائه خدمات باشند.

پیشرفت برنامه فضایی چین یک اولویت برای پکن محسوب می گردد که شی جین پینگ رئیس جمهور این کشور خواهان آن شده که چین خودش را به عنوان یک قدرت فضایی تا سال 2022 معرفی کند.

بر اساس این گزارش انتظار می رود کاخ آسمانی 2(Tiangong) توسط یک سفینه فضایی به نام شنژو1(Shenzhou)، در نیمه اول سال آینده در صندلی خود در مدار زمین قرار خواهد گرفت.

شین هوا به نقل از یک سخنگوی برنامه فضایی که خواست نامش فاش نوشت: انتظار می رود این ایستگاه فضایی که شامل هسته اصلی ماژول و دو آزمایشگاه متصل به آن می گردد تا سال 2020 به اتمام برسد.

رسانه های دولتی چین گفته اند برنامه فضایی چین هنوز هم باید در زمینه حمل و نقل سوخت و بازیافت آب و هوا برای گسترش مأموریت های با سرنشین کار کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 686

به "چین دومین آزمایشگاه فضایی خود را در مدار زمین قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین دومین آزمایشگاه فضایی خود را در مدار زمین قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید