پیگیر حضور طرفداران تراکتور در استادیوم هستیم

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بنده فوتبالم را از تراکتور آغاز نموده و در رده های مختلف این باشگاه حضور داشتم. بعلاوه دو دوره به عنوان دستیار و در مقطعی نیز به عنوان مدیرعامل تراکتور کار نموده ام؛ از این رو برای حضور مجدد در این تیم و مسرور کردن طرفداران علاقه مند بودم که درخواست هیأت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.

پیگیر حضور طرفداران تراکتور در استادیوم هستیم

وی اضافه نمود: بنده از مالک، هیأت مدیره، امکانات سخت افزاری، کادرفنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم.

سهرابی در مورد جدایی اش از تراکتور در انتها لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و انتها یافتن مأموریتم که توأم با قهرمانی بود، از تراکتور جدا شدم. جا دارد از آقای زنوزی و هیأت مدیره به خاطر اعتماد مجدد، تشکر کنم. می توانیم با حمایت مالک، اعضای هیأت مدیره، طرفداران و با بهره گیری از امکانات سخت افزاری پیروز شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد تدابیر باشگاه برای بازگشت طرفداران به استادیوم، شرح داد: بازگشت طرفداران به استادیوم، یکی از دغدغه های بنده است. پیش از این مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته و امروز هم نامه نگاری با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار قرار دادم تا با برطرف نواقصات استادیوم یادگار امام (ره)، بستر حضور طرفداران در بازی های خانگی فراهم گردد. معتقدم فوتبال با طرفداران زنده بوده و پرشورها یار دوازدهم ما هستند.

وی در رابطه با کادرفنی کنونی تراکتور، گفت: آقای زونیمیر سولدو یکی از بازیکنان بزرگ بود که سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد. او مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی نموده و با کادر قوی که در اختیار دارد، پیروزیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات طرفداران برآورده می گردد.

سهرابی گفت: دومین جام قهرمانی تراکتور را در آن مقطعی که در باشگاه حضور داشتم، بدست آوردیم. امیدوارم با حمایت مالک، هیأت مدیره و طرفداران و بعلاوه با بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در رابطه با تقویت تراکتور، اعلام کرد: کادرفنی باید فهرست بازیکنان آزاد مورد نظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام کنیم.

مدیرعامل تراکتور در انتها گفت: طرفداران تراکتور همیشه حامی تیم محبوبشان هستند و به عنوان پرشورترین طرفداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می شوند. شکیبا بودن و حمایت از تیم، خواسته من از طرفداران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1866

به "پیگیر حضور طرفداران تراکتور در استادیوم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر حضور طرفداران تراکتور در استادیوم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید