تور ایتالیا ارزان: پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد و کامبک دیدنی تاتنهام مقابل لسترسیتی، برد سخت اینتر برابر امپولی در جام حذفی ایتالیا

به گزارش لوکو، خبرگزاری خبرنگاران- جوانان پرورش یافته در آموزشگاه شیاطین سرخ حکم پیروزی این تیم را امضا کردند.

تور ایتالیا ارزان: پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد و کامبک دیدنی تاتنهام مقابل لسترسیتی، برد سخت اینتر برابر امپولی در جام حذفی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد با کسب یک برد ارزشمند در خانه برنتفورد، به شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ برتر رسید. منچستریونایتد که در نیمه اول این بازی اصلا در حد انتظار ظاهر نشد، در نیمه دوم پیشرفت قابل توجهی داشت. نکته مثبت برای رالف رانگنیک در این بازی، گلزنی میسون گرینوود و مارکوس رشفورد پس از ماه ها بود. درخشش اسکات مک تومینای، برونو فرناندز و مخصوصا داوید دخیا، از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه بود.

میزبان بازی را بهتر شروع کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که امبمو با یک ارسال دیدنی، ینسن را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او از کنار دروازه منچستریونایتد به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 12، یانلت پشت محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریف به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نورگارد می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او که با پاس خوب یانسن درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت. در ادامه باز هم بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 25، یونایتد روی ضربه دیهگو دالو اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه برنتفورد ایجاد کرد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب نداشت. چند دقیقه بعد بار دیگر برنتفورد در آستانه زدن گل اول نهاده شد اما واکنش دیدنی دخیا روی ضربه ینسن، دروازه یونایتد را نجات داد. در دقایق خاتمهی نیمه اول حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

نیمه دوم را یونایتد بهتر شروع کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47 به گل برسند اما ضربه سر رونالدو روی ارسال برونو فرناندز به تیر دروازه برخورد کرد. رجحان یونایتد ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 55، آنتونی الانگا خاتمه قفل دروازه برنتفورد را باز کرد. روی پاس خوب فرد به پشت مدافعان برنتفورد بود که الانگا به توپ رسید و با یک ضربه سر کار را تمام کرد.

سه دقیقه بعد مک تامینی می توانست گل دوم را برای یونایتد به ثمر برساند اما لوسل با واکنش مناسب توپ را مهار کرد. حملات یونایتد در دقیقه 62 به ثمر نشست و میسون گرین وود گل دوم را به نام خود ثبت کرد. روی یک حرکت خوب از برونو فرناندز بود که او و گرین وود با دروازه بان حریف در موقعیت دو به تک نهاده شدند و روی پاس ستاره پرتغالی، گرین وود به راحتی دروازه را باز کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و برنتفورد هم در پی جبران گل های خورده بود اما این یونایتد بود که در دقیقه 77 به گل سوم رسید. این بار هم برونو فرناندز در متن حرکت بود و پاس او به راشفورد در محوطه جریمه را این بازیکن با ضربه ای تماشایی تبدیل به گل کرد. تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 85 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال به مقابل دروازه یونایتد، توپ در رفت و برگشت مقابل ایوان تونی نهاده شد و او هم دروازه را باز کرد. در دقایق خاتمهی یونایتد می توانست به گل چهارم برسد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با نتیجه 3-1 به سود یونایتد به خاتمه رسید.

- تاتنهام به دراماتیک ترین شکل ممکن، در عرض دو دقیقه شکست مقابل لسترسیتی را به یک پیروزی حیاتی تبدیل کرد. استیون برخواین بعدها از این بازی به عنوان به یاد ماندنی ترین بازی اش با پیراهن تاتنهام یاد خواهد نمود. در جریان دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام و لسترسیتی مقابل هم صف آرایی کردند و این بازی در حالی که تا دقیقه 95 به سود لسترسیتی دنبال می شد، با طوفانی ویرانگر به نام استیون برخواین، 3-2 به نفع تاتنهام تمام شد. تیم کونته برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا همشهری هایش را به چالش خواهد کشید.

- اینتر به سختی توانست در خاتمه 120 دقیقه به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا راه پیدا کند. سیمونه اینزاگی که از ابتدا ترکیب دوم خود را به زمین فرستاده بود، نزدیک بود مجازات گردد اما گل زیبای دقیقه 91 رانوکیا، نراتزوری را از شکست نجات داد و استفانو سنسی توانست در دقیقه 104 وقت های اضافه، گل رجحان را با یک شوت عالی به ثمر برساند. از چارچوب رقابت های جام حذفی ایتالیا، اینتر میزبان امپولی است. اینتر با گل های الکسیس سانچز، رانوکیا و استفانو سنسی توانست 2 گل حریف سرسخت خود را بی اثر کند و راهی دور بعدی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2035

به "تور ایتالیا ارزان: پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد و کامبک دیدنی تاتنهام مقابل لسترسیتی، برد سخت اینتر برابر امپولی در جام حذفی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد و کامبک دیدنی تاتنهام مقابل لسترسیتی، برد سخت اینتر برابر امپولی در جام حذفی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید