پاسخ مهاجم منچسترسیتی به پرسپولیس ، سرنوشت گزینه آخر پرسپولیس و گل محمدی

به گزارش لوکو، پرسپولیس با ارائه آخرین پیشنهاد یک گام دیگر به جذب مهاجم خارجی نزدیک شد و حالا همه در انتظار موافقت مهاجم موردنظر و معارفه رسمی هستند.

پاسخ مهاجم منچسترسیتی به پرسپولیس ، سرنوشت گزینه آخر پرسپولیس و گل محمدی

به گزارش خبرنگاران، مهاجم سابق تیم های اینتر و منچسترسیتی که در روزهای گذشته مذاکرات خود با تیم پرسپولیس را انجام داده بود، خاتمه بعد از تائید یحیی پیشنهاد نهایی را دریافت کرد.

کایسدو که 35 سال دارد، فصل گذشته در لیگ عربستان پیراهن ابها را برتن کرد و 24 بازی برای این تیم انجام داد و سه گل هم به ثمر رساند. با این حال پیش از این تجربه نه چندان پیروز در فوتبال عربستان، او اغلب دوران فوتبالی خود را در تیم های بزرگ و سرشناس سپری کرد.

کایسدو مصدومیت های متوالی و پرتعدادی را پشت سر گذاشته و همین موضوع نگرانی زیادی را در خصوص این مهاجم 35 ساله ایجاد می نماید.

فوتبال کایسدو از بازل سوییس شروع شد و این مهاجم در سال 2008 به منچسترسیتی پیوست. او اغلب به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم های دیگر شد اما در سیتی نیز 35 بازی انجام داد و هفت گل به ثمر رساند.

فیلیپه کایسدو یک دوره کوتاه و درخشان در الجزیره امارات داشت و سپس به اسپانیول رفت. سه فصل بازی در اسپانیول با 19 گل همراه بود که باعث شد تا این مهاجم تنومند این بار پیشنهاد لاتزیو را دریافت کند و از اسپانیا به ایتالیا برود. او تا خاتمه فصل 2020-2021 در لاتزیو حضور داشت و کمابیش برای این تیم به میدان رفت و قهرمانی سوپرکاپ و کوپا ایتالیا را هم به دست آورد.

دو فصل پیش راهی جنوا شد و سپس در انتقالی بزرگ یک نیم فصل برای اینتر بازی کرد که با قهرمانی جام حذفی (کوپا) ایتالیا همراه بود. خاتمه فصل گذشته او از اروپا دل کند و به خاورمیانه ملحق شد اما در آبها حال و روز خوشی نداشت و حالا هم که دست سرنوشت او را در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس قرار داده است.

نکته مهم در خصوص کایسدو این است که او گزینه نهایی یحیی گل محمدی است و سرمربی پرسپولیس موافقت خود را با جذب او اعلام نموده و رضا درویش نیز پیشنهاد آخر را ارائه نموده و این مهاجم اکوادوری از باشگاه زمان خواسته تا تصمیم خود را بگیرد.

باتوجه به اینکه پرسپولیس باید فردا فهرست نهایی خود برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رجیستر کند، انتظار می رود تا ساعات آینده تکلیف این بازیکن روشن گردد و با امضای قرارداد الکترونیکی و موافقت با حضور در پرسپولیس، نام او وارد فهرست لیگ قهرمانان گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2246

به "پاسخ مهاجم منچسترسیتی به پرسپولیس ، سرنوشت گزینه آخر پرسپولیس و گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مهاجم منچسترسیتی به پرسپولیس ، سرنوشت گزینه آخر پرسپولیس و گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید