ورود موقت خودرو به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی مجاز شد

به گزارش لوکو، سرمایه گذاران خارجی می توانند به ازای هر 300 هزار دلار سرمایه گذاری در ایران، تا 3 دستگاه خودروی سواری نو را بدون ارائه جواز عبور و پس از تشریفات گمرکی تا 5 سال ورود موقت کنند.

ورود موقت خودرو به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی مجاز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، بر اساس مصوبه هیات وزیران و به پیشنهاد وزارت اقتصاد، سرمایه گذاران خارجی می توانند به ازای هر 300 هزار دلار سرمایه گذاری در ایران، تا 3 دستگاه خودروی سواری نو را بدون ارائه جواز عبور و پس از تشریفات گمرکی تا 5 سال ورود موقت نمایند.

  • دستورهای مهم روحانی به سرپرست جدید وزارت صمت | توصیه جدی درباره خودرو؛ دیگر قابل تحمل نخواهد بود ...

تسنیم نیز در این زمینه نوشت: سرمایه گذاران خارجی می توانند به ازای هر 300 هزار دلار سرمایه گذاری در ایران، تا 3 دستگاه خودروی سواری نو را تا 5 سال ورود موقت نمایند.

بر اساس مصوبه هیات وزیران در 14 اردیبهشت ماه امسال و به پیشنهاد وزارت اقتصاد، سرمایه گذاران خارجی می توانند به ازای هر 300 هزار دلار سرمایه گذاری در ایران، تا 3 دستگاه خودروی سواری نو را بدون ارائه جواز عبور و پس از تشریفات گمرکی تا 5 سال ورود موقت نمایند.

در این مصوبه که روز 20 اردیبهشت ماه از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است، یک متن جدید به عنوان تبصره 3 به ماده 142 آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی، موضوع تصویب نامه 29 اسفند سال 1391 اضافه شده است.

مدت این مجوز ورود موقت یک ساله بوده اما با مجوز گمرک ایران با رعایت استانداردهای مربوط میتواند تا 5 سال تمدید گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 986

به "ورود موقت خودرو به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی مجاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود موقت خودرو به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی مجاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید