والورده: مقابل دورتموند خیلی اذیت شدیم

به گزارش لوکو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی بدون گل خارج از خانه مردانش مقابل بوروسیا دورتموند اعتراف کرد که از نمایش آنها راضی نیست.

والورده: مقابل دورتموند خیلی اذیت شدیم

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا شب گذشته (سه شنبه) در اولین بازی اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، میهمان بوروسیا دورتموند بود و در حالی به تساوی بدون گل رسید که حریف یک پنالتی را هدر داد. بارسلونا در شرایطی با یک امتیاز از آلمان برگشت که لیونل مسی اولین بازی فصلش را در 20 دقیقه خاتمهی مسابقه انجام داد اما ورود او هم آنطور که باید و شاید نتوانست تغییری در روند بازی ایجاد کند.

ارنستو والورده پس از بازی اعتراف کرد که میزبان آلمانی مردان او را اذیت کرده است. او در خاتمه بازی در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا از دریافت یک امتیاز از این بازی راضی است، گفت: نتیجه همین چیزی است که می بینید اما ما خیلی اذیت شدیم و باید به این مسئله اعتراف کنم. آنها خطرناک تر بازی کردند و بالعکس بازی ما در یک سوم دفاعی حریف کیفیت کافی نداشت. دورتموند یک پنالتی هم داشت که به هدر رفت. این تیم در خانه اش واقعاً قدرتمند است و از همان ابتدای مسابقه ما را تحت فشار گذاشت. با اینکه در مقطع خاتمهی مسابقه بر بازی مسلط شدیم، اما نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم.

والورده درباره عملکرد مارک آندره تراشتگن که با واکنش های فوق العاده اش مانع از شکست بارسلونا شد گفت: پس از بازی اخیرمان در لالیگا گفتم که بازیکنان ما زیاد در حملات شرکت می کنند و به همین دلیل گاهی اوقات از دفاع غافل می شوند. تراشتگن دروازه بان ماست و کارش را هم بلد است. او عملکرد واقعاً تحسین برانگیزی داشت.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به این سؤال که عملکرد مسی را در اولین بازی اش در این فصل چگونه دیده است، تأکید کرد: عملکرد او مانند همه بازیکنانی بود که اردوی پیش فصل درست و حسابی نداشتند و بعد از چهار یا پنج جلسه تمرین به تیم ملحق شده است. با این حال مسی به نوبه خودش خوب بازی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 392

به "والورده: مقابل دورتموند خیلی اذیت شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: مقابل دورتموند خیلی اذیت شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید