امباپه رکورد مسی را شکست

به گزارش لوکو، ستاره فرانسوی خط حمله تیم فوتبال پاری سن ژرمن ضمن یاری به تیمش برای کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک رکورد را هم در فوتبال اروپا جا به جا کرد.

امباپه رکورد مسی را شکست

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه با به ثمر رساندند تنها گل تیمش در تساوی یک - یک شب گذشته (چهارشنبه) برابر بارسلونا در بازی خانگی دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بیست و پنجمین گل خود در رقابت های لیگ قهرمانان را به ثبت رساند.

با این گل، امباپه با 22 سال و 80 روز سن، به جوان ترین بازیکن 25 گله در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و رکوردی را که در اختیار مسی بود، شکست. پیش از این لیونل مسی با ثبت بیست و پنجمین گلش در لیگ قهرمانان اروپا با 22 سال و 286 روز رکورددار بود.

امباپه بیست و پنجمین گل اروپایی خود را در دقیقه 31 بازی مقابل بارسلونا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا مجموع گل های خود به بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت را به چهار مورد افزایش دهد و از این حیث هم رکورددار گردد، چون پیش از او هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته است در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا چهار بار دروازه بارسلونا را باز کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1519

به "امباپه رکورد مسی را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه رکورد مسی را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید