بازسازی منزل: بازسازی بارسلونا به روش ژاوی؛ استفاده از استعدادهای لاماسیا تا خرید ستاره هایی همانند هالند و آسپلیکوئتا

به گزارش لوکو، خبرگزاری خبرنگاران- هالند را نصف اروپا می خواهند و حتی گفته می گردد رئال و سیتی شانس بیشتری برای جذب او دارند ولی شاید سفر اخیر ژاوی و خوان لاپورتا به مونیخ و مذاکره مستقیم با هالند، ورق را برگرداند.

بازسازی منزل: بازسازی بارسلونا به روش ژاوی؛ استفاده از استعدادهای لاماسیا تا خرید ستاره هایی همانند هالند و آسپلیکوئتا

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، لاپورتا این روزها در کوشش است تا منابع اقتصادی لازم برای این مهم را فراهم کند. توافق با بنیاد اقتصادی CVC، می تواند اولین قدم در این راه باشد. لاپورتا با توصیه فران ریورتر، مدیر اجرایی مستعفی بارسا، در تابستان این توافق را رد نموده بود که منجر به جدایی مسی شد ولی هیچ وقت برای جبران اشتباه دیر نیست. مارتین برایثویت، لوک دیانگ و عثمان دمبله جدا شده های احتاقتصادی خواهند بود و در مورد آداما نیز باید تصمیم گیری گردد.

بارسلونا در انتقالات زمستانی روزهای شلوغی داشت و در نهایت نیز توانست با جذب چند بازیکن، به خوبی خود را تقویت کند. این از شکل بازی های اخیر تیم و نتایج خوبی که کسب نموده نیز تعیین است. بارسا توانسته به رتبه چهارم لالیگا صعود کند و در لیگ اروپا نیز با حذف ناپولی راهی یک هشتم نهایی شد. تیمی که با رونالد کومان رو به نزول بود، با جذب چند بازیکن و راهنمایی درست ژاوی حالا فرایند رو به رشدی دارد. بارسا این روزها مثل سال های اوج خود بازی می نماید.

دنی آلوز، آداما، فران تورس و پی یر امریک اوبامیانگ، چهار خرید زمستانی بارسا یک جهش کیفی قابل توجه را در تیم ایجاد نموده اند. ضعف های بارسا در گلزنی به خصوص رفع شده و این تیم با بال های سرعتی خود، در ضد حملات کشنده کار می نماید. همین 4 بازیکن احتمالا بتوانند بارسا را به اهداف کوتاه مدت در فصل جاری یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان و شاید قهرمانی لیگ اروپا برسانند ولی در مدیریت باشگاه بر این عقیده اند که برای فصل بعد، تیم احتیاج به تقویت بیشتر دارد و شاید در تمامی پست ها این اتفاق رخ بدهد.

احتمال جدایی چند بازیکن بالاست و خریدهای نوی نیز در راه خواهند بود. نباید فراموش کرد که بارسا سال جاری تیمی در حد لیگ قهرمانان نبود و در گروهی که بایرن، دیناموکیف و بنفیکا نیز حضور داشتند، در رتبه نازل سوم نهاده شد و به لیگ اروپا سقوط کرد. مخصوصا در دو بازی برابر بایرن مونیخ، بارسلونا تیمی دست و پا بسته بود و در مجموع شش گل دریافت کرد. خوان لاپورتا رئیس بارسا به خوبی می داند که برای فصل بعد تیمش احتیاج به تقویت دارد و 4 بازیکن فوق تضمین نماینده موفقیت نخواهند بود.

در خط دفاع بارسا برای سمت چپ جوردی آلبا را دارد که سال جاری جهش فوق العاده ای داشته و عالی بازی می نماید. هدف، جذب یک مدافع چپ خوب است تا رقیبی جدی برای آلبا باشد یا حداقل بتواند در زمان غیبت او، خوب و موثر کار کند. برای سمت راست، بارسا دنی آلوز 38 ساله را دارد. مدافع برزیلی بند تمدید تا تابستان 2023 را دارد که احتمالا فعال خواهد شد ولی حتی با وجود سرجینیو دِست نیز بارسا ممکن است به سراغ جذب یک مدافع راست نو برود.

برای دفاع میانی، بارسا جرارد پیکه، رونالد آرائوخو و اریک گارسیا را دارد ضمن اینکه ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگله نیز حضور دارند. ژاوی روی این دو مدافع حساب نمی نماید و تابستان در لیست فروش قرار خواهند داشت. جدای از تصمیم پیکه برای ادامه فوتبال یا بازنشستگی، بارسا قصد جذب یک مدافع میانی نو دارد و با آندرس کریستیانسن از چلسی به توافق رسیده است. بارسا بعلاوه مذاکراتی با سزار آسپلیکوئتا کاپیتان چلسی هم داشته ولی باشگاه لندنی می تواند بند تمدید او را یک طرفه فعال کند که همین کار را سخت خواهد نمود.

ژاوی در مورد حضور هالند و امباپه در لالیگا گفت: هر چقدر بازیکنان بیشتری در این سطح در لیگ حضور داشته باشند، قطعاً لیگ پیشرفت بیشتری خواهد نمود. تعییناً مجذوب نماینده تر نیز خواهد شد. در نهایت ما پنج بازی در دو هفته را در پیش داریم. مدیریت دقایق بازی بازیکنان مهم خواهد بود. باید خستگی، محرومیت ها و مصدومیت ها در نظر گرفته گردد. در خط حمله، ما 9-7 بازیکن داریم که می توانند عالی بازی نمایند. خوشحالم. دو ماه پیش ما انتخابی نداشتیم. این رقابت است و به پیشرفت تیم یاری می نماید.

سفر به مونیخ و دیدار با ارلینگ هالند؟ نمی توانم جزئیاتی را در اختیارتان قرار دهم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما برای حال و آینده بارسا کار می کنیم. وقتی بتوانیم چیزی را به صورت رسمی اعلام کنیم، آن را اعلام خواهیم کرد. همان طور که در مورد پابلو توره که خریدی عالی است، همین کار را کردیم.

این هنوز هم یک مزیت است. فراتر از تمام این ها چیزی که اهمیت دارد، شرح پروژه، اعتماد و صادق بودن با بازیکنی است که می خواهیم با او قرارداد ببندیم. مدل و سبک بازی که او از آن لذت خواهد برد، باشگاه که برترین در دنیاست، شهر... مهم تر از همه این است که من بازیکنی را ندیده ام که به بارسا نه گفته باشد. همه می خواهند به بارسا بیایند. سپس بندهایی وجود دارد، شرایط شخصی و... آمدن به بارسا هیجان انگیز است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1969

به "بازسازی منزل: بازسازی بارسلونا به روش ژاوی؛ استفاده از استعدادهای لاماسیا تا خرید ستاره هایی همانند هالند و آسپلیکوئتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی بارسلونا به روش ژاوی؛ استفاده از استعدادهای لاماسیا تا خرید ستاره هایی همانند هالند و آسپلیکوئتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید