نعمتیان: احتیاج به باشگاه های ورزشی در طبیعت احساس می گردد، مربیان و سرمایه گذاران عایدی خوبی کسب خواهند کرد

به گزارش لوکو، رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزش های همگانی از احتیاج تمامی اقشار جامعه به باشگاه های ورزشی در طبیعت صحبت کرد.

نعمتیان: احتیاج به باشگاه های ورزشی در طبیعت احساس می گردد، مربیان و سرمایه گذاران عایدی خوبی کسب خواهند کرد

به گزارش خبرنگاران، حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزش های همگانی گفت: امروزه با توجه به توسعه زندگی ماشینی کلیه اقشار جامعه به حضور در طبیعت و شرکت در برنامه های ورزشی، تفریحی و رقابتی احتیاج مبرم دارند. مخصوصاً حوزه بچه ها و نوجوانان که به علت توسعه فرهنگ آپارتمان نشینی، هیچگونه آشنایی نسبت به بقا در طبیعت، اصول کمپینگ، امداد، بازی های گروهی در طبیعت و حفاظت از محیط زیست ندارند.

وی توضیح داد: به همین علت به شدت در خانواده ها و تمامی اقشار جامعه احتیاج به باشگاه های ورزش در طبیعت حس می گردد. از این رو سرمایه گذاری در تأسیس باشگاه های ورزش در طبیعت علاوه بر خدمتی عظیم به جامعه، امری هوشمندانه در حوزه عایدیزایی به تعداد خواهد آمد.

رئیس انجمن ورزش در طبیعت افزود: اساسنامه باشگاه های ورزش در طبیعت با زحمات دکتر نوید آرازشی ریاست سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی در حال اتمام تدوین است که پس از تأیید فدراسیون ورزش های همگانی و وزارت ورزش و جوانان به استان ها ابلاغ خواهد شد.

نعمتیان در ادامه گفت: در راستای اشتغال زایی علاقهمندان و فعالان حوزه ورزش و طبیعت، اعضای کادر اجرایی انجمن بسیار سخت کوشانه کوشش کردند و جلسات متعددی در این خصوص برگزار گردید، که در آخر با زحمات دکتر ناهید جباری رئیس آموزشگاه ملی ورزش های همگانی مورد تأیید مراجع ذیصلاح نهاده شد.

وی درباره مراحل اخذ کارت مربیگری خاطر نشان کرد: پیش احتیاج شرکت در کارگاه حضور در وبینار یا سمینار است و بعد از آن باید در کارگاه های آموزشی شرکت کرد. پس از آن دوره مربیگری درجه سه ورزش در طبیعت را پشت سر بگذارند که در این دوره ها به آموزش و آزمون مباحث ورزشی، عبور از موانع، طبیعت، امداد و نجات، بقا در طبیعت و برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پرداخته می گردد. عزیزان می توانند پس از اخذ مدرک مربیگری رشته ورزش در طبیعت با اشتغال در باشگاه های مربوطه به عایدی خوبی دست پیدا نمایند.

نعمتیان در خاتمه گفت، اولین وبینار آشنایی با ورزش در طبیعت پیش احتیاج مربیگری این رشته به زودی برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه فدراسیون ورزش های همگانی ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1759

به "نعمتیان: احتیاج به باشگاه های ورزشی در طبیعت احساس می گردد، مربیان و سرمایه گذاران عایدی خوبی کسب خواهند کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "نعمتیان: احتیاج به باشگاه های ورزشی در طبیعت احساس می گردد، مربیان و سرمایه گذاران عایدی خوبی کسب خواهند کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتیان: احتیاج به باشگاه های ورزشی در طبیعت احساس می گردد، مربیان و سرمایه گذاران عایدی خوبی کسب خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید